Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til valg av buggy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til valg av buggy?

    Hei sann. Jeg vurderer å kjøpe meg en buggy til og kjøre på bane. Jeg er ute etter noe som ikke har så veldig mye oppsetts muligheter siden jeg er helt fersk. Kom gjerne med tips til motor valg oxo

  • #2
    Jeg har en til salgs btw
    Men til topic,
    Kjøp en ordentlig med en gang, er ikke så mye oppsett som skal til for å ha det kult på bane
    Start rundt 8,5 - 10,5T motor og du er good to go

    Sent from my GT-P7500 using Tapatalk

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      Originally posted by Thomaseh View Post
      Jeg har en til salgs btw
      Men til topic,
      Kjøp en ordentlig med en gang, er ikke så mye oppsett som skal til for å ha det kult på bane
      Start rundt 8,5 - 10,5T motor og du er good to go

      Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
      helt bortkastet,kjøp heller en novarossi 4 til fuelbilen.Hvis du ikke må ha det nyeste så kjøp denne http://elefun.no/p/prod.aspx?v=18732 .

      Du vil ikke angre.Som alle andre buggier har den ett hav av oppsett muligheter.Men den fungerer bra med det som er foreslått i manualen. Kommer en ny type av denne i mars til full pris...
      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

      Comment


      • #4
        Hei.

        Serpent 811 Cobra 4WD 1:8 (Nitro)



        Info finner du her.
        Vi sitter med fult delelager til de fleste Serpent biler.

        Fabrikk informasjon og bilder finner du her.

        Vh
        Pitstop Motorsport
        Ole Henrik Liabø

        www.serpent.no
        www.serpentnorge.no
        Last edited by alfano; 24 January 2012, 20:42.
        The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
        www.serpentnorge.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by vapor 28 View Post
          helt bortkastet,kjøp heller en novarossi 4 til fuelbilen.Hvis du ikke må ha det nyeste så kjøp denne http://elefun.no/p/prod.aspx?v=18732 .

          Du vil ikke angre.Som alle andre buggier har den ett hav av oppsett muligheter.Men den fungerer bra med det som er foreslått i manualen. Kommer en ny type av denne i mars til full pris...
          Har sett litt på denne. Men hvordan vil deletilgangen på denne være siden de kommer med xb9 nå? Med tanke på hvordan jeg kjører med min ass b44 så trenger jeg helst noe skuddsikkert.. Hehe. Eller enkel dele tilgang

          Comment


          • #6
            808 '11 er skuddsikker,, har ikke ødelagt en eneste del i løpet av 2011.. Deletilgangen blir ikke noe problem,, en del av delene går omhverandre på begge bilene,, anbefales.....
            Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

            sigpicTeam Elefun

            Comment


            • #7
              Som alle andre her vil jeg KJEMPEGJERNE selge noe av de produktene som sponser meg eller fra forhandleren som sponser meg eller som jeg har brukt til salgs, MEN!!!;

              Jeg har mere trua på å komme med gode råd, som du faktisk har brukt for, og heller selge inn "mine" produkter basert på tillitt og forståelse.

              Du bor i Sarpsborg, hvilke hobbybutikker har du i nærheten, og hva forhandler de? Forsøk å finn ut hva som finnes i nærheten av der du har lyst eller kommer til å bruke bilen. Da er deletilgangen god, hjelpen du får i butikken når du er nybegynner er veldig viktig. Det er mange som kjøper på nett og når de ikke får det til , så blir det heller kasta lengst inn i garasjen for så å kanskje bli plukka frem når det ryddes om en fem-seks år.. Derfor er den lokale butikken viktig for deg. Så kan vi heller komme tilbake til hva jeg foretrekker og anbefaler fra mine sponsorer når du blir en racer som vil begynne å kjøre løp

              Så, om du finner en butikk i nærheten av deg, så skal jeg hjelpe deg med å anbefale hva som kanskje er gode produkter for deg .

              Jeg kan anbefale deg Mustit rc i Moss. Asim og Magne er to ildsjeler som er flinke på det de gjør, har deler på lager til det de selger og er hjelpsomme til enhver tid på døgnet`ish.

              Om du skulle ønske noen av mine sponsors produkter, eller trenge hjelp på noen som helst måte, vær trygg på at du alltid kan komme å spørre meg på løp eller trening om du har noen spørsmål. Vi i Team Minicar Racing vil hjelpe deg!!
              Last edited by A.M; 24 January 2012, 21:14.

              Comment


              • #8
                Har selv en 808e og den virker rimelig skuddsikker, med den tilbudsprisen på elefun så tror jeg ikke du kan trå feil.

                Sponset av min egen lommebok
                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

                Comment


                • #9
                  Det blir vel til å kjøre på banen som mustit har planer om å bygge.. Og da blir det vel oxo løp regner jeg med jeg er vel åpen for det meste, og er vel heller ikke avhengig av å kjøpe noe splitter nytt! Men er litt interessert i hva folk har og anbefale og hva de liker med de forskjellige bilene.. Har sittet nå i evigheter og saumfart nettet etter info om de fleste bilene, og må vel si at det meste virker fristende uten at jeg har fått prøvd noen..

                  Comment


                  • #10
                    Kan anbefale Kyosho dbx 2.0
                    god motor, og fin topphatighet. veldig bra bil!
                    kyosho dbx 2.0

                    Comment


                    • #11
                      Bilen er bra har den selv http://www.o-saeland.no/ finner den i hjørnet der
                      kyosho dbx 2.0

                      Comment


                      • #12
                        Du vet ikke hva du snakker om For de første er DBX'en 1/10 og ikke det som han er ute etter sånn som jeg har forstått det. For det andre er DBC'en noe forbasket tral og tåler ihvertfall ingenting.

                        Comment


                        • #13
                          Vær no litt grei fredrik.. trådstarter finne nok ut dette sjøl og er bra eirik er fornøgd med bilen sin.
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #14
                            Alltid grei jeg.

                            Comment


                            • #15
                              Hehe.... eg og..
                              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X