Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flytting av NC1 Imsk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flytting av NC1 Imsk

    Etter ønske fra arrangør har de bedt om lov til og flytte nc 1 til en helg tidliger dvs 28-29 April. Dette grunnet konfirmasjonshelg i et kristnet trøndelag, de sliter med funksjonærer og har derfor bedt om lov til og flytte datoer.
    Lufter dette her i tilfelle noen allerede har booket hytte, hotell eller evt bestilt flybilletter. Hvis det er noen insigelser ang dette bes dere ta kontakt med meg på ken@radiostyrt.no så tar jeg det videre med klubben. Er det for mange insigelser blir det kjørt som planlagt.
    Klubben skal etter beste evne løse evt problemer med allerede bookede opphold eller reiser.
    Setter fristen for insigelser til Søndag 4.3.2012 kl 21.00.

    Mvh
    Ken Skalleberg
    Grenleder 1:8 Off-road
    Ken Skalleberg

    Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

  • #2
    Er ikke hele poenget med terminlista at vi skal få ordna ting ETTER den er kommet ut, he he..
    Nå sa jeg ja til konfirmasjon 29. April nettopp fordi Innherred har løp den 5. Mai.

    Det betyr at jeg ikke kommer til barteland i år. Hotell skal avbestilles.

    PS. Noen burde vel sjekka ut at alt var i orden før løp blir søkt om så unngår man slike ting?
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #3
      Enig med Egil her, er god tid før terminlista kommer ut til å ordne slike ting. Tviler på at det blir tur oppover for meg i April.

      Comment


      • #4
        Skal også i konf. helga før.. Hotell og reise er bestillt jo,, også ordna med fri fra jobb,, Blir nok hjemme om det blir flytta ja..

        Bruker jo terminlista til å planlegge....
        Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

        sigpicTeam Elefun

        Comment


        • #5
          Enig med Amtedal vi også, kan bli vanskelig å omrokere nå gitt

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tingeling View Post
            Enig med Amtedal vi også, kan bli vanskelig å omrokere nå gitt

            Dette er for og lufte interressen, og bedt dere sende mail i stedet for og hyle ut her..........
            Er kun et spørsmål fra klubben, som sagt passer det ikke for mange så får de finne funksjonærer.
            Ken Skalleberg

            Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

            Comment


            • #7
              Da er det avgjort, løpet går som planlagt etter terminlista. Altså ingen endringer..
              Ken Skalleberg

              Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X