Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken Nitrobuggy, et GODT kjøp??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken Nitrobuggy, et GODT kjøp??

    Skal gå til innkjøp av en nitrobuggy, og tenkte å spørre om råd her.
    Ser etter en bil som er solid, god tilgang på deler og til en pris på rundt 4000 kr. Helst RTR.. What 2 buy????
    *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
    www.TMBK.NET
    www.hobby24.no

  • #2
    Har sett litt på HPI pulse 4.6, men er jo en jungel av biler der ute..
    *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
    www.TMBK.NET
    www.hobby24.no

    Comment


    • #3
      Kjøp heller noe orntli bil. denne f.eks http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...259-Mugen-MBX6
      Enhver pro bil brukt er bedre enn RTR.

      Sleng på ett par Savox servoer til 500 stk og en grei 2.4ghz radio så er du rett rundt 4000,-

      TEAM ELEFUN

      Comment


      • #4
        Enig - unngå RTR biler. Finn heller en pent brukt pro bil. I Tromsø er det god tilgang på deler til Team Associated (RC. Dette er også en solid bil. Ellers er det mye å velge i mellom. Jeg bruker kjører xray 808. Dette er også en solid bil med lett deletilgang (elefun, antrade etc). Du finner flere xrayer til salgs her på forumet. Jeg ville tatt en titt på http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...ray-808-10spec
        Inge Berg

        Comment


        • #5
          Hvordan er denne? http://hobby24.no/?PageID=11012&ItemID=10882 Er den mulig å få kjøpt som kit? Hadde vært morsomt å bygge selv.
          *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
          www.TMBK.NET
          www.hobby24.no

          Comment


          • #6
            Om du bor i Tromsø så stikk innom på innendørsbanen (Kræmer kaia, tidligere Progym) i kveld onsdag fra kl. 18.00 eller søndag fra kl. 18.00.
            Se link til hjemmesiden her: www.tmbk.net

            Det er mange som kjører nitro (ute sommertid ), som kan peke deg i riktig retning. Ikke mindre viktig; kan du komme i kontakt med det etablerte miljøet.
            Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

            Comment


            • #7
              Hei, mht til du spør

              Du kan alltids få kjøpe min Losi 8 EU m/ Futaba Digitale servoer.
              Alt kun brukt i NM (startspor 4 i finalen)

              Regner med at de fleste her vil bekreftet at du ville fått strøken bil av meg.

              NB. Selges kun pga spons av annet merke. Har kjørt Losi i 6 år av god grunn,. superb bil!
              Ronny Arnesen
              Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

              Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

              Comment


              • #8
                Hei, det hørte interessant ut Hva følger med å til hvilken pris?
                *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
                www.TMBK.NET
                www.hobby24.no

                Comment


                • #9
                  Hei du,

                  sender deg en pm nå med tlf.nr mitt så kan du slå på tråden om det passer. (sitter bare å spiller GT5 nå uansett)
                  Ronny Arnesen
                  Official Agama/Nemo * Beta Factory Driver

                  Agama Evo 8 * Bullitt Engines * Beta Tires * Nemo-Racing * Neo-buggy * Futaba * Savox *RC-Land.no

                  Comment


                  • #10
                    Har en Mugen MBX6 med Novarossi, motor/pipe. Ikke servoer, men KO Eurus radio. 12 par AKA dekk mm. Send meg et PM. Bilen ble nr to i NM hvor Ronny hadde startspor 4 Kan være behjelpelig med å skaffe servoer fra KO eller Savox.

                    Comment


                    • #11
                      Da var valget gjort, og jeg er straks eier av en brukt Mugen MBX6. Gleder meg virkelig til å teste bilen!!! Tusen takk til alle som har tatt seg tid til å veilede meg!!
                      *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
                      www.TMBK.NET
                      www.hobby24.no

                      Comment


                      • #12
                        Du kommer ikke til å angre på kjøpet. Kanon bil

                        Vi er i alle fall 3 andre i Tromsø kjører Mugen denne sesongen. Du får hive deg med på ute banen til sommeren.
                        Last edited by ronsand; 24 March 2012, 21:27.
                        Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                        Comment


                        • #13
                          Kommer på banen, bor bare et steinkast unna, så det er perfekt Får håpe kong vinter er ferdig, og det blir hurtig tining!!
                          *MugenSeiki MBX-6*Mugen Seiki MBX6R EU*Team Associated TC6.1*Novarossi*Savox*KO EX-10 Eurus*
                          www.TMBK.NET
                          www.hobby24.no

                          Comment


                          • #14
                            Gode greier, og velkommen på banen.

                            Vi pleier normalt å åpne banen en gang i løpet av mai måned. Det vil i den sammenheng sikkert trengs noe dugnadsinnsats, noe som normalt blir annonsert på TMBK sine sider her på forumet
                            Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X