Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI eller Kyosho?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    jepp,mp9...kan nok desverre ikkje sammenlignast med rtr utgåvene..kyosho er bra så lenge det er pro utgåvene..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #32
      Originally posted by carish View Post
      jepp,mp9...kan nok desverre ikkje sammenlignast med rtr utgåvene..kyosho er bra så lenge det er pro utgåvene..
      Ok greit å vite det

      Comment


      • #33
        ser mugenen er solgt no,va det du som kjøpte?
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #34
          nei desverre hadde tenkt å kjøpe den man var ikke helt bombesikker på hvilken buggy jeg skulle kjøpe

          Comment


          • #35
            vel,her ligge no fleire tilsalgs,blandt anna nåken xray 808,det e og en veldig bra bil.
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #36
              Originally posted by SAVAGEry View Post
              Motorene som kommer stock med kyoshoene er noe drit... :/ veldig vanskelige å ha med å gjøre, SPESIELT for en nybegynner.
              Dette var kanskje sant tidligere, men etter å ha solgt både HPI og Kyosho RTR biler, vil jeg si at K's motorer nå er vel så lette å ha med å gjøre.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Samen View Post
                Dette var kanskje sant tidligere, men etter å ha solgt både HPI og Kyosho RTR biler, vil jeg si at K's motorer nå er vel så lette å ha med å gjøre.
                Jeg har en god venn av meg som har en Kyosho offroad buggy som er to år gammel. Og han har ikke hatt et eneste problem. Han har jo såklart skiftet noen deler på grund av slitasje... men jeg tror faktisk at kyosho rtr biler ikke er så verst

                Comment


                • #38
                  er OFNA buggyer bra???

                  Comment


                  • #39
                    Ikke for å sette noen i bås men Ofna, Kyosho, Mugen, Xray, Team Associated, Losi, Agama og de andre kjent merkene som har konkurransebiler har generelt bra kvalitet. I alle produsentenes portefølje så er det selvfølgelig biler som er bra og noen hvor de designmessig kunne gjort ting bedre.
                    Ofna lager flere biler men jeg antar du tenkte på Ofna Hyper 9/8 serien (1:8 offroad) og jeg har lest positive tester av de bilene.

                    PS! Det var jeg som stakk av med den Mugen bilen, men det kommer garantert flere gode biler ute for salg på denne tiden. Det er mange av de som kjører konkurranse som kvitter seg med fjorårets bil/biler.

                    Comment


                    • #40
                      har nesten helt bestemt meg på å skaffe en losi 8ight 2.0 nitro buggy

                      Comment


                      • #41
                        Jeg har hatt en Kyosho DBX 1:9 / 1:10 skala bil som motoren (grx .18 eller noe i den duren) rett og slett var helt håpløs på...vil si den var omtrent på linje med HSP bilen jeg hadde en gang, dog litt bedre på ytelse
                        Har også vært borti en .21 eller var det .28 motor fra kyosho også, og den var også heller vanskelig å ha med å gjøre i forhold til hpi, o.s. og tilogmed sts

                        Ellers er ikke plastikken den beste på kyosho 1/10 bilene iallefall, nokså sprø... Men så har de jo ganske bra handling til å være RTR, men på en rtr (og ofte nybegynner-)bil er det i mine øyne bedre å ha en mer solid bil fremfor at den velter sjeldnere

                        Ellers funker HPI 1/8 buggyene, noe av det bedre RTR til prisen... mtp. holdbarhet, men jeg er enig med de over her og kan anbefale en Mugen MBX6 eller en Xray 808 e.l. da disse er kjent for å være noe av det mest solide du kan få tak i ... har også gått til innkjøp av El-utgaven av MBX6, og må si jeg er mektig imponert over kvaliteten og presisjonen ...
                        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by hehamav View Post
                          har nesten helt bestemt meg på å skaffe en losi 8ight 2.0 nitro buggy

                          Grei bil det...
                          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Ideal
                            Nei, og ja. Bilen er basert på en 10 år gammel bil som vant for 10 år siden, så har de tatt vekk alle de gode delene, og erstattet all plasten med "tamiya fra 1990" plastikk som ikke tåler noenting.
                            Har du testa Neo'en?

                            Comment


                            • #44
                              Alternativt er jo å kjøpe en brukt kyosho mp9 også,hvis du har enklest tilgang til deler der du bor,for om de bestiller i butikken der du bor,eller om du bestiller på nett,så går det like lang til å vente på delene,uansett hvilket merke du kjøper.
                              Å en inferno neo,er en helt grei bil å begynne med,der har du også valget om å gå for neo race utgaven,der er det litt "mp9 option" på
                              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X