Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho eller HPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho eller HPI

    Jeg er helt ny med rc biler og har tenkt en stund på hva jeg vill ha... Jeg har kommet fram med at jeg skal ha en 1:8 offroad buggy. Problemet er da at jeg vet ikke om jeg skal kjøpe en HPI buggy eller Kyosho buggy.

  • #2
    se heller på bruktmarkedet her på forumet og finn deg en brukt pro buggy! dropp RTR bil, de gir bare masse trøbbel..
    MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
    www.Mustit.no

    Comment


    • #3
      Personlig ville jeg følgt rådet til Remy ovenfor. Er det nitro eller el 1:8 offroad buggy du er ute etter? Kyosho har mye bra i Mp9 serien hvor de har både elektro versjon (MP9e) og nitro (MP9 /MP9 TKI2) men jeg antar det er en RTR utgave du har sett på ettersom du nevner alternativet HPI (hadde du nevnt undermerket Hotbodies så hadde vi snakket samme klasse).

      Budsjettet ditt gir gode indikasjoner på hva du kan få til og du kan gjøre svært gode kjøp på forumet av gode "pro" biler.

      Det er selvfølgelig unntak av RTR pakker hvor noen holder mål med tanke på pris. Hva du skal bruke denne bilen til har også noe å si(bashing eller racing).
      Last edited by Esh6; 22 March 2012, 19:03.

      Comment


      • #4
        Selv om det er flere fordeler med å kjøpe brukt pro buggy, får man ikke support og hjelp på samme måte som om man kjøper fra forhandler.

        RTR bil trenger heller ikke gi masse trøbbel. Kommer helt an på hva du kjøper og hvordan du bruker det.
        HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
        Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

        Comment


        • #5
          Originally posted by Esh6 View Post
          Personlig ville jeg følgt rådet til Remy ovenfor. Er det nitro eller el 1:8 offroad buggy du er ute etter? Kyosho har mye bra i Mp9 serien hvor de har både elektro versjon (MP9e) og nitro (MP9 /MP9 TKI2) men jeg antar det er en RTR utgave du har sett på ettersom du nevner alternativet HPI (hadde du nevnt undermerket Hotbodies så hadde vi snakket samme klasse).

          Budsjettet ditt gir gode indikasjoner på hva du kan få til og du kan gjøre svært gode kjøp på forumet av gode "pro" biler.

          Det er selvfølgelig unntak av RTR pakker hvor noen holder mål med tanke på pris. Hva du skal bruke denne bilen til har også noe å si(bashing eller racing).
          Ja jeg har tenkt på en nitrobil jeg. Tusen takk for de gode tipsene

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X