Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dekksmøring under NEO 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kanondag på Hønefoss idag med MASSE dekksmøring og kul racing!! Kan vi ikke legge dette med dekksmøring dødt og bare kjøre slik vi alltid har gjort? Det virker jo som alle har samme meningen om denne smøringa..? La oss droppe det, og om det skulle være en eller annen løk som på liv og død bare MÅÅ gjøre det annerledes enn alle de andre så er det sikkert stor stas og vinne et løp man selv vet man har jukset i...
    MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
    www.Mustit.no

    Comment


    • #32
      Originally posted by jan erik kåsa View Post
      faen å mye greier blir helt slapp jeg,skal faen ikke smøre så mye som ett lager på den bilen.
      Vi kommer til og smøre med godt Kodalsk elvevann
      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

      Comment


      • #33
        Originally posted by Ideal
        Jeg tror ikke at dekksmøring har så mye å si i Norge.Ofte har det jo regnet kort tid i forkant, og da er banedekket løst og grumsete.Det er jo helt motsatte forhold av hva dekksmøring funker på.Man vil jo ikke da få noe særlig effekt, siden dekkene blir fullpakka med gjørmete grums etter en halv runde uansett.
        Hm, hvor mange av løpene i Norge har du kjørt, og baner har du testa?

        Comment


        • #34
          Originally posted by A.M View Post
          Så, det du sier er at folk ikke vil spille fotball fordi eliteserielagene driver på et helt annet nivå en klubblag i rekruttseriene?

          Hva vi værste tullingene driver med, er nå så sin sak. At vi ikke er flinke nok til å informere om at dette kan utøves på forskjellige nivåer en annen sak. Skal lage en infotråd jeg som skal være klistra, så kanskje vi kan informere om hva som er forskjellen på klubb kjøring Nc og f. eks mustit serien.


          Greia er jo at vi helst vil ha klassen til å fungere med det som fåes kjøpt i butikken, uten at det blir for mye styr. I "vår" klasse så klarer man seg utmerket med en bil til 4-5000kr, en kurant radio og helt greie servoer. Werks er rimelige motorer som funker bra. Altså kommer man i mål med den mest utfordrende klassen i rc, med et utstyr som fint kan vinne et nc løp rett ut av butikken, i den klassen hvor bredden er størst og konkurasen hardest. Det samme er det med dekk. Ingen hjemme her får tak i det fabrikk førerene bruker. Vi er da tilbake til at du kan vinne en kongepokal med butikkutstyr.

          Blander men inn dekksmøring, så begynner man å å bruke annet enn det man får kjøpt da det er umulig å kontrollere hva som blir brukt. Jeg vet at noen allerede har fått tips om hva som skal blandes sammen så det virkelig funker....

          en del av oss har vel ønsker om å spille i eliten
          Og jeg tror de fleste av oss vet forskjellen på klubb og alt som er over.
          Det bryr meg også svært lite om folk smører eller ikke,både her og i utland.Om det skulle skje i et klubbrace eller nm bryr jeg meg heller ikke om.
          Men skulle man se andre gjøre det blir det enda en ting til å vurdere,sette seg inn i,for de som bryr seg.
          Da kontrollen av dette der det er aktuelt blir bortimot umulig,så vil det etter min mening være greit å frigi smøring....
          X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
          ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
          hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

          Comment


          • #35
            Kanskje han bare kjørte i fjor, LOL!

            Comment


            • #36
              Nei, ikke når du så tydelig viser at du ikke kjenner norske forhold.

              Comment


              • #37
                Ideal, jeg har holdt på med RC mer elle mindre i 26 år. Jeg har kjørt løp mer eller mindre siden 1994 og 1:8 buggy siden 1998. Ikke for å være en kødd, men det virker ikke som du er så godt inneforstått med hva du snakker om. De to siste åra har det desverre vært endel regn på løpene. Ikke noe å stikke under en stol det, men stort sett så er det opphold eller sol. De aller fleste oppgående som driver med rc skjønner jo også at det ikke funker noe særlig med dekksmøring når det regner.

                Uttalelsen din er egentlig ganske frekk den. Kanskje du skal tenke litt på hva du skriver selv før du blir hårsår?

                Det er en grunn til at nesten ingen som har litt greie på rc i Norge skriver på detta forumet og nå tror jeg ikke jeg gidder mer jeg heller. Det blir bare suting og piss nesten hele tida. Er forbanna slitsomt....

                Trådene jeg kommer til å engasjere meg i fremover blir nøye valgt ut, og er det noen som har noen spørsmål til meg kan de poste det i Mugen tråden.

                Anders

                Comment


                • #38
                  Wow....Hold your horses boy!! Tror det er best å parkere denne tråden siden det ikke kommer noe mer godt ut av den.....
                  Hobby24.no - Mugen MBX7 - Tekno V4 MBX6 - DEX410v3 - DEX210 - Serpent S411 - Futaba 4PKs - Tekin RX8 + RS Pro - Werks B6 + mange fly...

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X