Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Durango eller Team Losi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team Durango eller Team Losi?

    Skal kjøpe en brukt buggy og har både en brukt Losi 8eight 2.0 EU og en Team Durango Dnx 408 på handa. Begge er uten motor og elektronikk. Vil gjerne ha noen innspill før jeg bestemmer meg.
    TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
    Sanwa MT4

  • #2
    Jeg ville helt klart kjøpt Losi'en. Mye lettere å få til å funke, og god deletilgang fra Smallsize.

    Comment


    • #3
      Du kan gjerne utdype hva slags problemer. Mye lettere å forholde seg til.
      Minicar rc team
      http://minicar.no
      www.rga.no

      Comment


      • #4
        Hei klevjer, har du sjekket denne annonsen? http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...R-m-mye-utstyr

        Har kjørt 8ight de to siste sesongene og jeg er veldig fornøyd. Lettkjørt buggy som gjør alt bra uansett bane.
        Runar Skoglund Larsen,-80 Oslo
        Team Smallsize 2011- Losi 8ight 2.0 EU - Novarossi - Spektrum - Hitec
        Losi 22 - Team Associated B44 - Team Associated B4 - Team Associated RC12R5.1

        Comment


        • #5
          Det at Durango 408 har kvalitetsproblemer er tull, bilen er veldig holdbar etter at de ble kvitt barnesykdommene.
          Men hvor lett det er og få bilen rask og kjøre fort med den er jo noe helt annet.
          Men bilen har nok blitt bra den.
          Patrick Mørk
          Mustit Rc 2012
          Team Associated Rc 8.2 - Byron - Savox - Jconsepts - RB

          Comment


          • #6
            Ville valgt Losi, av den enkle grunn at det er flere som har mer erfaring med den enn med Durangoen, lettere å få hjelp hvis man lurer på noe. Ellers så ville jeg selvfølgelig ha kjøpt Mugen bilen som Samen selger
            Christian Martinsen
            Team Minicar Racing 2012
            Mugen Seiki - Novarossi - Meccamo - KO

            Comment


            • #7
              Har en ferdigbygd Mugen MBX-6R stående her.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ideal
                Eight EU 2.0. Durango har kvalitetsproblemer på 1:8 buggyen.
                (Bare vent, nå kommer flaminga.. er så mange bransjefolk som ikke liker at man sier noe negativt om produktene en de kjenner selger.)
                Hva baserer du meningene om alle slags merker på Ideal. Selvlært erfaring, eller litt for mye tid på Rctech? Vi veit jo fra før at i følge deg, så er Kyosho en overpriset dritbil, og nå er det Durango.
                Du ytrer deg om alt mulig på en måte som skulle tilsi at du var en av Norges, og Spanias, mest erfarne buggyførere. Er du det??
                Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                Comment


                • #9
                  Durangoen ser jo farlig lekker ut da, med mange kule løsninger og ikke minst en skikkelig "blingfaktor"

                  Losi'n er jo ett veldig trygt valg
                  Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                  Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                  Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Ideal
                    For det første er det du påstår jeg har sagt helt feil.
                    Jeg har aldri sagt at kyosho er en overpriset dritbil. Så da synes jeg det blir helt ut på viddene feil at du tillegger meg meninger og ytringer jeg aldri har tatt til orde for.
                    Det jeg tidligere har sagt er at MP9'ene er blandt de beste bilene på markedet og anbefalt folk å kjøpe enten MP9 eller MBX-6 i stedet for å betale omtrent like mye for andre biler som ikke er like bra, og at det er ingen vits å kjøpe en RTR Inferno, som er basert på en helt annen bil (MP7.5) som er et ti år gammelt design og bruker dårligere plastikk enn Kanai-utgavene av MP7.5 gjorde.
                    Dersom du skal prøve å "sitere" meg, foreslår jeg at du holder deg til hva som blir sagt, og ikke finner opp utsagn og later som at jeg har sagt dette.

                    Utover det synes jeg resten av innlegget ditt bare er patetiske personangrep, og det tror jeg du skjønner selv dersom du tar deg fem minutter til å tenke over saken, at det går ikke an å holde på slik.

                    Det virker som at du representerer Mustit RC.
                    Håper de er fornøyde med din opptreden.
                    Nå er det vel deg som nok en gang angriper med nebb og klør når noen spør deg om noe. Og hvis du leser innlegget mitt, så lurer jeg bare på hvem du er, og hvilken kompetanse du besitter. Rett og slett fordi jeg ikke kjenner deg.
                    Jeg syns at folk som uttaler seg til nybegynnere angående kjøp av utstyr, bør være i besittelse av en god porsjon erfaring med det utstyret som det spørres om, før man uttaler seg. Og for all del, det kan jo hende du har. Men derfor spør jeg om hvilken og hvor mye erfaring du har.
                    Forøvrig er jeg voksen nok til å stå inne for mine uttalelser, uavhengig av hva andre måtte mene. Jeg tviler på at ytringsfriheten opphører fordi man kjører for det ene eller andre teamet i Norge.
                    Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                    Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                    Comment


                    • #11
                      Det er helt fantastisk alt pisset du lirer av deg i tråd etter tråd her på forumet.. Og når du blir konfrontert med dine idiotiske utsagn så kommer du med masse veltalende vrøvel.. Bl.a om hvor patetisk det er og måtte svare for sine utsagn. Det var mer interessant for deg og bemerke det Jesper hadde skrevet litt feil og ro deg bort med det.. Det som også er morsomt er at du til stadighet kommenterer våre signaturer og våre team må være stolte av oss.. Vel.. Det er en grunn til at det er vi som har en butikk/team og fronte.. Og håper virkelig at nybegynnere kan forstå hvem som kommer realistiske og ordentige tips.. Du må slutte og anbefale folk hva DU liker, men prøve og få finne ut hva den enkelte personen faktisk trenger..
                      MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                      www.Mustit.no

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Ideal
                        Jeg prøver kun å gi råd til andre på basis av at det ikke er noe gøy å gjøre et bomkjøp.
                        Bomkjøp fører til omkjøp, og da bruker man rett og slett dobbelt så mye penger som man behøver å bruke. Da er det like greit å kjøpe det beste, det som funker, med en gang.
                        Vedkommende i denne tråden blir garantert mye mer fornøyd med en Losi enn med en Durango, sorry.

                        At du er teamfører for Mustit som forhandler Durango er jo den åpenbare årsaken til at du går så hardt ut i dine forsøk på å latterliggjøre meg. Jeg velger å tro at nøytrale personer gjennomskuer dette ganske enkelt.

                        Generelt virker det som at det er et fenomen at personer med bransjetilknytning ikke klarer å styre sin oppførsel på dette forumet..


                        http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...te-Nitro-buggy!


                        Hmm.. Synes det kommer nokså apenbart frem her at vi i team ikke går ut og forteller at folk må/ bør kjøpe det vi fronter, men heller et ganske ærlig innlegg om hva vedkommende burde gjøre..
                        MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                        www.Mustit.no

                        Comment


                        • #13
                          Jeg stopper her, men konkluderer med at jeg fortsatt vet like lite om hvilke erfaringer du baserer deg på.
                          Og til trådstarter. Jeg kan desverre ikke uttale meg om hvilken bil som er den beste. Begge bilene presterer godt i verdenstoppen, men i Norge er det nok mange fler som har erfaring og resultater med Losi'en enn med Durango'en.
                          Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
                          Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Ideal
                            Jeg prøver kun å gi råd til andre på basis av at det ikke er noe gøy å gjøre et bomkjøp.
                            Bomkjøp fører til omkjøp, og da bruker man rett og slett dobbelt så mye penger som man behøver å bruke. Da er det like greit å kjøpe det beste, det som funker, med en gang.
                            Vedkommende i denne tråden blir garantert mye mer fornøyd med en Losi enn med en Durango, sorry.

                            At du er teamfører for Mustit som forhandler Durango er jo den åpenbare årsaken til at du går så hardt ut i dine forsøk på å latterliggjøre meg. Jeg velger å tro at nøytrale personer gjennomskuer dette ganske enkelt.

                            Generelt virker det som at det er et fenomen at personer med bransjetilknytning ikke klarer å styre sin oppførsel på dette forumet..
                            Det du egentlig hinter til i flere innlegg her på forumet, blant annet dette er at hvis man kjøper noe annet enn Mugen og Kyosho så gjør man ett BOMkjøp? Og siden du syns alle spørsmål knyttet til deg er personangrep, så tror jeg kanskje det beste for deg er å holde deg langt unna diskusjonsforum og den slags.. Folk må kunne stille det ett spørsmål (kritisk sådan) uten at du skal ta det som ett angrep på deg. Som Jespero sier, så utrykker du deg som ensom har fryktelig god peiling på dette, og da er det greit å ta en reality-check og høre hvilken erfaring du faktisk har, på bakgrunn av dine uttalelser

                            Og som jeg har skjønt, så er det viktig å følge med på resultatlistene ang hvilken bil man skal kjøpe, og jaggu er det ikke en Durango foran en Mugen her gitt

                            Please, quit the whining.....

                            Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                            Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                            Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Ideal
                              Remy, du får bare unnskylde min uvitenhet - er ikke dette et diskusjonsforum?
                              Jeg trodde at man som deltaker i et diskusjonsforum faktisk hadde lov til å ha egne meninger, og poste disse på diskusjonsforumet?
                              Dermed må du som deltaker i dette forumet kunne være åpen for at jeg kan ha andre meninger enn deg, hva gjelder hvilket produkt som er et bra produkt, og du må være åpen for at du faktisk ikke kan bestemme hvilke meninger jeg skal ha.

                              At du velger å kategorisere dette som "piss" og "idiotisk", synes jeg bare er uhøflig.
                              Og ja, det reflekterer faktisk dårlig på minicar racing at dere fra minicar.no opptrer slik.

                              Jo, det er lov å ha meninger, men det blir feil å presse ned over øra på folk at den ene bilen er bedre enn den andre osv, når man ikke har noen ordentlige begrunnelser..
                              Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                              Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                              Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X