Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Durango eller Team Losi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da har jeg jo fått noen mer eller mindre konstruktive tilbakemeldinger. Tok litt av dette, men er kanskje ikke annet å forvente når man spør om forskjeller på to biler. Men valget er nå tatt og det ble Losi'en. Begge bilene er helt sikkert gode biler, men her ble valget tatt også på bakgrunn at Losi'en var den første jeg hadde på handa. Tror jeg har fått den for en god pris, selv uten motor og elektronikk. Takker for alle innspill.
    TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
    Sanwa MT4

    Comment


    • #17
      Er i egentlig veldig nysjerrig på hvem ideal er??? og hvilke erfaringer du har?? hmmmmm
      Og Losi er et trygt kjøp, en lett bil som tåler mye. Men for all del Durangoen er spennende som f.... den tror du blir fornøyd uansett hvilken av disse 2 du velger
      Hjelp får du uansett her inne, av folk med erfaring fra løpskjøring og noen som mener de har det.
      Snakkas til hoppuka!!!!
      Ken Skalleberg

      Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

      Comment


      • #18
        Originally posted by klevjer View Post
        Da har jeg jo fått noen mer eller mindre konstruktive tilbakemeldinger. Tok litt av dette, men er kanskje ikke annet å forvente når man spør om forskjeller på to biler. Men valget er nå tatt og det ble Losi'en. Begge bilene er helt sikkert gode biler, men her ble valget tatt også på bakgrunn at Losi'en var den første jeg hadde på handa. Tror jeg har fått den for en god pris, selv uten motor og elektronikk. Takker for alle innspill.
        Da har du fått deg en bra og konkurransedyktig bil. Lykke til videre med rc-hobbyen
        Team Mustit Rc, www.mustit.no, Eiker Rc Klubb
        Team Durango Dex410v3, Vampire Racing, Savöx, Epic Trinity, JConcepts

        Comment


        • #19
          Snart er det vel ingen av konkurranseførerene som gidder å hjelpe en stakkar på forumet når enkelte med null dokumentert erfaring holder på slikt.
          Bør kanskje begynne med ett slags "nivå-meter" under avataren på hver enkelt her inne slik at nybegynnere vet hvem de kan stole på. Hvem som helst kan jo uttale seg om ditt og datt uten erfaring, ferskingene svelger alt så lenge ingen kommer med noe annet forslag. Etter en stund så tjener kanskje de nevnte butikkene på detta da alle plutselig kjøper drit, motorer raser, servoer brenner osv.
          Hmmm. konspirasjonteori blant alle førere dette, slik at våre sponsorer kan tjene mer penger

          PS. så langt jeg vet så er det INGEN som hyler ut at sitt merke er det beste. Vi som kjører konkurranse vet at man kan kjøre fort uansett merke. Og vi hjelper alle uansett merke. Hadde vi ikke gjort det, så hadde miljøet kun bestått av sånne som .......
          TEAM ELEFUN

          Comment


          • #20
            Originally posted by Ideal
            Og ja, det reflekterer faktisk dårlig på minicar racing at dere fra minicar.no opptrer slik.
            Du som er så opptatt av å holde deg til fakta viser selv her hvor kunnskapsløs du er. Minicar Racing har ingenting med Minicar.no å gjøre............!!!

            Comment


            • #21
              Jeg skrev i den tråden som ble slettet at det var nøye!!!! utvalgte tråder jeg skulle blande meg borti, men Ideal, nå er du i gang igjen. Nå får du skjerpe deg!

              Det er kanskje skummelt for min del og skrive, men det virker som du har selvinsikt som ei bøtte møkk. Ja, jeg blir rett og slett usakelig kjenner jeg. Nå får det være nok.

              Til moderatorer her på forumet. For en tid siden fikk jeg en advarsel for ikke å skrive hvor jeg var fra og hva jeg het, var ikke det rettet opp snart ble jeg utestengt. Nå forlanger jeg at dette blir opprettholdt for Ideal også! Og ikke bare han, det gjelder alle som ikke har navn og sted i signaturen sin. Jeg blåser en lang mars i hvem dere (moderatorer) er fordi dette går rett og slett på prinsipp og ikke på person. Jeg forlanger at dere sender et PM til Ideal og ber han følge reglene dere har laget, ellers så mister dette forum det lille og da mener jeg LILLE integriteten som finnes igjen i bånn av boksen.
              Last edited by A.M; 18 April 2012, 19:37. Reason: skrivefeil, sikkert fler...

              Comment


              • #22
                Men du svarer jo aldri på spørsmål om begrunnelse. Du slenger ut at en bil har dårlig kvalitet uten noen form for begrunnelse om hvorfor.
                Istedet svarer du masse om hvordan du blir hakket på, hvis du leser dette fra starten av kommer spørsmålet om hvorfor du skriver at det er kvalitets problemer. Hadde du sagt at etter sin mening ser den ene bedre ut, hadde koret mot dine innlegg stoppet. Man slenger ikke dritt om noe man ikke vet noe om. Det regner jeg med at du kan takle.
                Minicar rc team
                http://minicar.no
                www.rga.no

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Ideal
                  Det er trist å se hvordan dere holder på.
                  Dere tåler ikke høre meninger som ikke harmonerer med deres egne, da ber dere vedkommende komme seg vekk fra forumet, karakteriserer meningene hans som idiotiske, piss, og beskriver hans person nøye, og liker å bruke uttrykk som "bøtte møkk" og så videre. Synd den andre tråden ble slettet, der holdt dere jo på på akkurat samme viset.

                  Leser på GMBK delen av forumet om kupping av møter og folk som trekker seg fra styrer, og krangling så busta fyker.
                  Så leser man på tråden om stock klasse i touring, og det er 13 sider med bare dritslenging.

                  Når man ber dere holde dere litt saklige, så blir dere bare enda sintere.
                  Det er på barnehagenivå dette her.

                  Dere klager på moderator, dere burde jo jaggumeg heller være glade for at moderator ikke gjør jobben sin og utestenger dere for brudd på reglene.
                  Synd den andre tråden ble slettet, for der holdt DU jo på på akkurat samme viset. Snakket om ting du ikke har greie på, og satte griller i huet på en nybegynner om at det kun var 2 biler som holdt mål.. Vi tåler å høre meninger, men vi sliter med å svelge meninger som kommer uten BEGRUNNELSE.. Er det virkelig så vanskelig og forstå?

                  Rart at du liksom er litt alene mot "røkla" her... Men det ringer liksom ikke i noen bjeller..... Du bør tåler at noen ikke er enige i meningene dine, like mye som andre skal tåle å lese alt du skriver, som skrives uten begrunnelse..
                  Øyvind Rasch-Olsen http://tnrc.ipublish.no/
                  Team Durango DEX410R/DEX210/DESC410 / Vampire Racing
                  Mugen Seiki MBX-7 / RB / Beta / Savöx http://www.mustit.no

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Ideal
                    Synd den andre tråden ble slettet, der holdt dere jo på på akkurat samme viset.


                    Dere klager på moderator, dere burde jo jaggumeg heller være glade for at moderator ikke gjør jobben sin og utestenger dere for brudd på reglene.
                    Heisan. Da har jeg åpnet den andre tråden igjen en liten stund, til vi blir ferdige med dette pisspreiket. Jeg er moderator med høy terskel og synes en diskusjon er moro på forumet. Ett forum er jo til for diskusjon, det må alle tåle. Bor ikke her inne og kan derfor ikke følge opp alle svar rett etter de er lagt ut. Kan fort gå ett døgn før noen mods legger merke til drittslenging.

                    MEN, for at dette skal fortsette så synes jeg at du Ideal må komme med en begrunnelse for dine meninger istedenfor svada om hva du får i retur fra andre som synes dine uttalelser ikke henger på greip.
                    Blir litt som at putte Kjetil Andre Aamodt inn i kommentatorbua til Arne Scheie som ekspertkommentator i hopp stor bakke. Han har da faen ikke peiling på hva han snakker om. Det er derfor Bredesen sitter der fordi han har drevet med dette i 30 år og faktisk deltatt i konkurranser. Noe du ikke har.
                    TEAM ELEFUN

                    Comment


                    • #25
                      Beklager at mitt forrige innlegg var krast. Unskyld.

                      Jeg skrev som jeg skrev og jeg vet at det fikk meg til å fremstå som en tulling, men jeg har selvinsikt til å forstå det, håper du har selvinsikt nok til å forstå at du også kan gjøre ting anderledes. Jeg skrev et veldig langt inlegg her nå, men ærlig talt så tror jeg ikke at det hadde gjort saken noe anderledes, at vi ikke hadde fått noen andre svar fra deg, så slo det meg:

                      Du har så rett så rett, det ER en barnhage dette her. Vi leker, med lekebiler, sammen, i en stor sandkasse. Noen av oss har flere leker enn de andre. Men en ting har vi felles alle sammen, vi har et behov for å forstå, hva som skjer, når man skal skifte fra 10000 olje i midten til 5000 olje, eller en annen instilling på bilen. Vi krangler litt og hvem som har de beste lekene og vi forklare hvorfor min leke er bedre enn din. Ingen er venner når vi står i kjøretårnet men etter 5 minutter ved pølsekjelen så smiler de fleste og vi har ahtt en super dag alle sammen

                      Derfor er min oppfordring til deg, Ideal, opptre litt mer ydmyk. Ikke fortell oss at vi med regnværsbiler og regnværs ditt og datt ikke skjønner at dekksmøring ikke funker når det regner, du skjønner, vi forstår, at det du egentlig gjør er å fortelle oss, og alle andre som leser på dette forumet, at vi ikke har peiling på hva vi driver med. Hjelp oss med å FORSTÅ hvorfor du har dine meninger, begrunn dine synspunkter, ikke skriv som du gjør i første posten din i denne tråden ( bare vent nå begynner flaminga). Det virker som du skriver det slik med vilje og viten for å provosere.
                      Last edited by A.M; 18 April 2012, 22:45. Reason: omformuleringer, slettet ett veldig langt innlegg

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by A.M View Post
                        Til moderatorer her på forumet. For en tid siden fikk jeg en advarsel for ikke å skrive hvor jeg var fra og hva jeg het, var ikke det rettet opp snart ble jeg utestengt. Nå forlanger jeg at dette blir opprettholdt for Ideal også! Og ikke bare han, det gjelder alle som ikke har navn og sted i signaturen sin. Jeg blåser en lang mars i hvem dere (moderatorer) er fordi dette går rett og slett på prinsipp og ikke på person. Jeg forlanger at dere sender et PM til Ideal og ber han følge reglene dere har laget, ellers så mister dette forum det lille og da mener jeg LILLE integriteten som finnes igjen i bånn av boksen.
                        Før så stod navn rett under avataren til alle brukere. Er ikke noe dataguru, men mener at det var en forandring her for en stund siden som har fjernet dette fra alle brukere. Det står ikke i reglene at man skal ha navn i signaturen, det gjorde det før, men så fikk forumet en oppdatering slik at den da kom under avataren. Vet ikke hvorfor dette har skjedd, at det er nå borte igjen, men det vet nok admin.
                        TEAM ELEFUN

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X