Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servo arm til FG Baja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servo arm til FG Baja

    Har en FG Baja der styreservoen tok kvelden. Hadde en HPI servo fra en Baja 5T som jeg satt i, men finner ikke en servoarm med dobbel alloy som passer.. Mener splinen er på 8mm med 25T. Noen som kan hjelpe?
    Heli: Align T-Rex 700E V-Bar, Align T-Rex 500 V-bar, Align 450 pro, E-Flite Blade MCP x, E-Flite Blade 120SR
    Bil: HPI Baja 5sc, FG Baja Buggy 4x4


  • #2
    denne du tenker på http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=19246
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      Originally posted by olafand2 View Post
      Den passer til Rhino servoer, som jeg mener har spline på 6mm..
      Heli: Align T-Rex 700E V-Bar, Align T-Rex 500 V-bar, Align 450 pro, E-Flite Blade MCP x, E-Flite Blade 120SR
      Bil: HPI Baja 5sc, FG Baja Buggy 4x4

      Comment


      • #4
        Ikke sikker,men tror nesten de ikke har laget dobbelarm til den hpi sfl servoen,vet du får enkel alu arm..
        Kjøp deg en hitec 5755,så får du med alu horn
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          Originally posted by olafand2 View Post
          Ikke sikker,men tror nesten de ikke har laget dobbelarm til den hpi sfl servoen,vet du får enkel alu arm..
          Kjøp deg en hitec 5755,så får du med alu horn
          Tenkt tanken på ny servo, men tenkte å høre rundt om det var mulig å bruke den jeg har først
          Heli: Align T-Rex 700E V-Bar, Align T-Rex 500 V-bar, Align 450 pro, E-Flite Blade MCP x, E-Flite Blade 120SR
          Bil: HPI Baja 5sc, FG Baja Buggy 4x4

          Comment


          • #6
            Det er en futaba her,den kan passe,for det ser ut som hpi sfl og futaba sin er den samme typen.. http://www.modellers.com/Produkter/R...000009495.aspx
            du kan jo sende de en mail å spørre forsikkerhets skyld da
            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

            Comment


            • #7
              Originally posted by olafand2 View Post
              Det er en futaba her,den kan passe,for det ser ut som hpi sfl og futaba sin er den samme typen.. http://www.modellers.com/Produkter/R...000009495.aspx
              du kan jo sende de en mail å spørre forsikkerhets skyld da
              Futaba mener jeg også skal passe, men 42mm blir for kort tror jeg.. Går nok for ny servo God unnskyldning for å oppgradere litt
              Heli: Align T-Rex 700E V-Bar, Align T-Rex 500 V-bar, Align 450 pro, E-Flite Blade MCP x, E-Flite Blade 120SR
              Bil: HPI Baja 5sc, FG Baja Buggy 4x4

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X