Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Ultima st

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho Ultima st

    Hei!

    Lurte på om jeg skulle selge min Ultima st da det ikke er mulig å få tak i hoveddrev samt generelt deler. Bilen er komplett og i god stand bortsett fra hoveddrev som nevnt.
    Motoren er kjøpt for et år siden. Motoren er også nyoverhalt og brukt 2 ganger siden den ble satt på.

    Selges vel til en som trenger delebil til sin egen Ultima. Hva tror dere prisen burde være?

    Håper på svar
    Attached Files

  • #2
    Jeg kunne vært interessert i å kjøpe den da jeg har en Ultima liggende og støve ned på hytta med et par brukne deler. Det hadde vært artig å fått den istand igjen men jeg er redd jeg ikke ville betalt mye for den da den er, som du sier, ganske så ukurant blitt. Hadde vel kunnet gi rundt fem-seks hundre for den, ville nok ikke gitt noe mer. Radio, gløder, fuel etc kunne du beholdt, det er i så fall kun selve bilen som var av interesse for meg (tipper det gjelder for de fleste potensielle kjøpere).

    Men det er jo med slike ting som med de fleste andre eldre, brukte ting som skal selges: Prisen som oppnås avhenger veldig av å finne rette kjøperen. Finner du en Kyosho-samler så kan det godt være han vil gi en god del mer (hva vet jeg...).

    Men er du interessert i å skille deg av med den for den prisen jeg skisserer så ta gjerne kontakt.
    Espen K Målbakken -69

    MP9 * MP7.5 Kanai II * ST-R * ST-RR * Spider GP mk2 * DST * Ultima ST * GigaCrusher

    Comment


    • #3
      Hei!
      Skal sies at motoren er en nyoverhalt og nettopp kjørt inn. Hadde vært flott om jeg kunne fått 600 for den.
      Last edited by kroergutt; 6 May 2013, 12:52.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X