Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norgescup åpning i 1/8 Nitro Buggy - 11/12 Mai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norgescup åpning i 1/8 Nitro Buggy - 11/12 Mai

    En oppdatering for det kommende løpet i 1/8 Nitro Buggy førstkommende helg

    Vi gleder oss til å ta fatt på sesongen, vaffel pressa og kioskdamene er i full gang med snekre sammen en skikkelig racing meny for dere alle, slik at vi skal bli gode og mette ihelga, ønsker som noen måtta ha mottas med takk
    Klubben har 80 L Meccamo Team fuel 25% på lager ifall noen ønsker og kjøpe dette fra klubben og støtte oss med noen få kroner
    400kr pr 5 liters kanne

    Telt og mekkebord blir montert opp på Torsdagskveld slik at pit område er på plass torsdagskvelden fordi som ønsker og komme og trene
    Telleanlegget er oppgradert til AMBRC4 og det skal være mulig i løpet av uka og koble seg til for å se sin telling via mylaps
    Ice ruter er montert slik at det vil være mulig for internett tilgang

    Når det gjelder overnatting i skytterhuset så er dette ordnet, jeg har fått veldig lite sp,m om folk som ønsker dette, noen få er det.
    Men husk at for at vi skal holde prisen på 250 kr for hele stevnet så er vi nødt til å ha minst 8 overnattende/betalende.
    Blir det mindre så må desverre prisen gå opp litt slik at vi får dekt utgiftene på 2000 som det koster oss og leie dette.
    Vi får se an dette når helgen kommer

    Banen er ryddet og shapet til helga, det eneste som mangler nå er dere førere
    Jeg har som vanlig bestilt godvær, og vi håper det slår til, forsløpig ser det veldig greitt ut, vi kommer til å unngå regn tror jeg men det hadde vært kjekt med litt sol.

    husk påmeldingskonkurransen, vi kommer til å trekke ut en fører som får refundert sin startavgift og får 2 pr dekk

    Velkommen alle sammen, dette blir gøy
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

  • #2
    Dette høres bra ut, men jeg ser ikke noe sted hvor det skal være? Prøvde så og spore opp en terminliste, men det viste seg vanskeligere enn man skulle tro. Hvor finner jeg en god terminliste?
    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

    Comment


    • #3
      Hei alle sammen, i skrivende stund er vi påmeldt 33 stykker på løpet til helga, jeg har bedt til høyere makter om at vi får bra værJeg har sjekket litt omkring på storm,yr og weather forecast, alle melder forskjellig, erfaringsmessig så er det yr som treffer mest mulig rett.
      Nå skal det sies at det som oftest faller bedre ut enn hva dem melder, RC banen ligger i et område som er veldig spesielt, på sentrum i Skogn kan det regne, mens det på banen kan være oppholdsvær og greitt vær.
      Så når jeg ser på meldingene så er det medlt på det meste 1,2mm nedbør på lørdag , noe som er veldig lite, derfor tror jeg og mener det at været blir høyst akseptabelt.
      Skulle jeg bomme fulstendig spanderer jeg kaffe på alle sammen.
      Men seriøst så tror jeg helgen kommer til å bli kjempebra, så hvis dere kjenner noen eller vet om noen som tenker og ikke komme pga været, så tror jeg dem vil angre seg, sist det var meldt slikt vær var på et elektroløp ifjor, og det ente med tskjorte og lette klær.
      Så kom igjen kom og kjør bil det er det som er gøy

      mvh Stein Ove
      Leder Innherred RC bil klubb
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kristian M View Post
        Dette høres bra ut, men jeg ser ikke noe sted hvor det skal være? Prøvde så og spore opp en terminliste, men det viste seg vanskeligere enn man skulle tro. Hvor finner jeg en god terminliste?
        Hei, terminliste finner du her: http://www.motorsportforbundet.no/po...rt/terminliste
        -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
        -Leder www.I
        HRC.no
        ]

        Comment


        • #5
          Nå har det faktisk vært litt av hvert av vær i Skogn sentrum de siste dagene både sol og regn, men oppe på banen har det vært strøkent hele tiden, null nedbør og god temperatur! Og i dag er det blå himmel, varmt og sol over hele kommunen. Gleder oss stort til å ta i mot alle gjestende Nitro heads til helgen, dette blir helmaks Egon!!
          Roy Gjemble, 1974
          Racing: TLR 22 & Team Durango DEX410
          Gear: Ko Propo, Savöx, Hobbywing, Rudebits, Darkside Designs

          Comment


          • #6
            Ser frem til løp hos dere nå. Forventer full service og god stemning
            yr og storm krangler om å ha det beste været. Akkurat nå 0-1 til storm med sol hele søndag og litt på fredag og lørdag

            €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

            Comment


            • #7
              kommer akkurat ned fra banen nå, deilig temperatur hele ettermiddag og kvelden, blå himmel og varmende sol
              Slik så det ut:
              Click image for larger version

Name:	2013-05-08.jpg
Views:	1
Size:	51.9 KB
ID:	780646
              Roy Gjemble, 1974
              Racing: TLR 22 & Team Durango DEX410
              Gear: Ko Propo, Savöx, Hobbywing, Rudebits, Darkside Designs

              Comment


              • #8
                Hvor finner man dagens resultater?

                tan
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tan20 View Post
                  Hvor finner man dagens resultater?

                  tan
                  hei, vi glemte å synce rcm før vi avsluttet idag, så de vil ikke være tilgjengelig før imorgen
                  -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                  -Leder www.I
                  HRC.no
                  ]

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X