Announcement

Collapse
No announcement yet.

Senterdiff trøbbel Kyosho ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senterdiff trøbbel Kyosho ??

    Heisann, lurer på om det er noen som kan gi meg en forklaring evnt. løsning på ett problem jeg har. Under kjøring låste plutselig og uten noen åpenbar grunn, hjulsettene seg motsatt, slik at når forhjulene drar forover så drar bakhjulene bakover og motsatt. Bilen er en Kyosho DBX 2.0 Alle differ funker og akslinger er intakte, men noe går altså feil vei..Kan det skje at senterdiffen bare plutselig skifter dreieretning? Er rimelig fersk, så hadde blitt glad for svar

  • #2
    Høres merkelig ut.. Du sier at diffene er intakte men jeg hadde åpnet de å sjekket.
    Bilen er vel en Inferno MP7.5 bare litt mindre? Kjenner ikke til bilen dessverre.
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Hadde nok gjort som "hugin" sier ja,å åpnet de,iallefall senter diffen,høres ut som du har hat ett havari i den,så den har låst seg..
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        Dette kjer vel ikke ved kjøring? Men hvis clutch lagrene kjærer seg og låser seg og motor ikke er igang(går rundt)
        Da kan vel dette skje. Hvis du da holder feks forhjulene opp fra bakken og prøver å trille bilen . Så vil hjulene
        gå hver sin vei.....
        Er det det du mener?
        X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
        ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
        hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X