Announcement

Collapse
No announcement yet.

STAVANGER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • flyttet nettopp fra hjelmeland til stavanger,så jeg har ikke peiling på hvor folk er,eller hvor de kjører. men er veldi klar for litt kjøring en kveld. så bare skrik ut så stiller jeg
    HPI Baja 5B----Traxxas T-maxx 3,3----Traxxas Summit

    Comment


    • Ja det hadde vært kjekt. Når i neste uke passer det for deg ?

      Når det gjelder hvor folk kjører så virker det som om det er litt spredt, virker som om folk kjører litt her og der. I det siste så har jeg og noen andre vært å kjørt litt på den nye Ikea tomten og ved golf klubben på sola dvs over veien for golf klubben.

      Comment


      • passer hele uken for meg.så bare si en dag så er jeg der
        HPI Baja 5B----Traxxas T-maxx 3,3----Traxxas Summit

        Comment


        • Noen som vil være me til forus i kveld å lufte bilen?
          HPI Baja 5B----Traxxas T-maxx 3,3----Traxxas Summit

          Comment


          • Kjøring i helgen....

            Noen som har tenkt seg ut til den nye IKEA-tomten ila helgen??? Vi er 3 voksne gutter som nok tar turen ut.... Bare været holder
            [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

            Comment


            • ja kan sikkert ta turen ut på søndag viss dere er der?
              HPI Baja 5B----Traxxas T-maxx 3,3----Traxxas Summit

              Comment


              • Kan gjerna komma eg og..Ka klokka snakke me om?

                Comment


                • Holder det seg opphold, så regner jeg med vi er der mellom 11 og 12
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                  Comment


                  • Noen så skal kjøre imorgen på IKEA tomtå?

                    Tenkte meg ud i 10 tiå viss veret e ok.. hadde vært kjekt viss det kom litt folk.

                    Comment


                    • Er det noe kjøring på gang her i distriktet nå ? Har blåst støv av bilene å begynt å kjøre igjen, hadde vært gøy med flere som kjørte sammen
                      Jan Lie
                      62`Mod
                      Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad

                      Comment


                      • Originally posted by TruckMaster View Post
                        Er det noe kjøring på gang her i distriktet nå ? Har blåst støv av bilene å begynt å kjøre igjen, hadde vært gøy med flere som kjørte sammen
                        Vi kjører for det meste på tau
                        Der har vi en flott bane til offroad bruk. Hvilke biler kjører du?

                        Det er en fin onroad bane på klepp om du driver med det
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          Vi kjører for det meste på tau
                          Der har vi en flott bane til offroad bruk. Hvilke biler kjører du?

                          Det er en fin onroad bane på klepp om du driver med det
                          Det blir i lengste laget å dra til Tau for min del, har sjekket banen på Klepp, Men onroad er ikke noe for meg, jeg kjører Savage X og SS 4.6 som er senket litt
                          Jan Lie
                          62`Mod
                          Savage SS 4.6 Onroad / Savage X Offroad

                          Comment


                          • Originally posted by TruckMaster View Post
                            Det blir i lengste laget å dra til Tau for min del, har sjekket banen på Klepp, Men onroad er ikke noe for meg, jeg kjører Savage X og SS 4.6 som er senket litt
                            ja men det er det jo for alle oss som drar herifra og over dit for å kjøre, men hva gjør man ikke for en hobby man elsker?

                            det er jo også grunnen til at vi dessverre ikke drar over så ofte da...

                            nå kommer det offroad bane i stavanger, og faktisk innendørs! gleder meg som bare det
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X