Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage bilder & film

    Noen som har no kuule bilder eller videoer av SIN savage SS 4,6???
    Sier SIN fordi har søka rundt i flere daer og lastet ned alle videoer på hpi og sånne sider.
    Legg kule bilder og filmer av 4,6 her!!!!

  • #2
    Du får endre tittel til Savage Bilder da

    Her er min 4.6, med nylakkert kamelon karrosseri og imex stepdawg dekk på x-75 beadlock felger.









    HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
    Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

    Comment


    • #3
      Tør jeg minne deg om:



      , eller?
      http://img6.imageshack.us/img6/107/hawk9xc.jpg
      Håkon Hawk Åmdal - Inferno TR-15 (æsj), Nikko Sky Watcher, Savage SuperSport 4.6 og Agressor CRX (NY!!!)
      1990

      Comment


      • #4
        Her er min.. tenkte jeg skulle teste med Traxxas Talon dekk og Revo felger..
        Christian Paulsen - 1973 mod
        Moderator
        TCTD, Revo/Sirio 23, Hyper 7 Pro, Mini-Z mr-01

        Comment


        • #5
          Ikke no nilde fra meg, men ett spørsmål til HPI:

          -hvordan er de dekka du har på 4,6'en din? Funker de fett eller? Hvordan vil du si de er i forhold til de orginale (dirtbonza) Sikkert bedre grip på de fleste underlag tenker jeg?
          Fanzy bil forresten

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kr1zZ - Savage
            Ikke no nilde fra meg, men ett spørsmål til HPI:

            -hvordan er de dekka du har på 4,6'en din? Funker de fett eller? Hvordan vil du si de er i forhold til de orginale (dirtbonza) Sikkert bedre grip på de fleste underlag tenker jeg?
            Fanzy bil forresten
            Takk, hyggelig at den falt i smak

            Dekkene er IMEX Step Dawg montert på Maximizer X-75 BeadLock felger.

            Er bra grep på løst underlag, men funker absolutt ikke på asfalt. (Er morsomt å lage smultringer med rc bil og se at du legger igjen svarte striper med gummi )
            HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
            Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

            Comment


            • #7
              HAHA nydlig med RC burnout!! Hmm ja asfalt ja.. hehe nei tviler på at de henger no særlig der ja.. Sånn "suma sumarum" (eller hva det heter): hvilket dekk e best (overall) de eller DB'ene? Hørt at DB'ene er nydlige å kjøre med..

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kr1zZ - Savage
                HAHA nydlig med RC burnout!! Hmm ja asfalt ja.. hehe nei tviler på at de henger no særlig der ja.. Sånn "suma sumarum" (eller hva det heter): hvilket dekk e best (overall) de eller DB'ene? Hørt at DB'ene er nydlige å kjøre med..
                Jeg har ingenting å utsette på Dirtbonz dekkene heller, synes de stiller likt med StepDawg dekkene på alt utenom asfalt. Siden jeg ikke kjører asfalt og synes at StepDawg dekkene ser 100 ganger tøffere ut så gikk jeg for den typen.
                HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                Comment


                • #9
                  Her er et bilde av min med nye alu felger og 40 series dekk fra 3racing. Må bare si at DB dekka er KONGE, så nå gjenstår det bare å se hvor bra disse dekka er
                  Jarle Berentzen [85]
                  Savage m/SH28 + alu. options

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by HPI
                    Du får endre tittel til Savage Bilder da

                    Her er min 4.6, med nylakkert kamelon karrosseri og imex stepdawg dekk på x-75 beadlock felger.











                    Hei HPI

                    Kjempe fet lakkerings arbeid du har gjort, ,synes at det er kult med kamelon lakk og flammer
                    http://i6.photobucket.com/albums/y20...g/savagesk.gif

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Hummer H2
                      Hei HPI

                      Kjempe fet lakkerings arbeid du har gjort, ,synes at det er kult med kamelon lakk og flammer
                      Tusen takk for det! Ble rimelig fornøyd selv.
                      HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                      Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                      Comment


                      • #12
                        Noe dårlig kvalitet på bildene (tatt med tlf)
                        Har satt på et 12 år gammelt Kyosho Nitro-Tracker karroseri.





                        Comment


                        • #13
                          --------------------------------------
                          Dominator Extreme, Savage 4.6, Duratrax Warhead

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Hummer H2
                            Originally posted by HPI
                            Du får endre tittel til Savage Bilder da

                            Her er min 4.6, med nylakkert kamelon karrosseri og imex stepdawg dekk på x-75 beadlock felger.











                            Hei HPI

                            Kjempe fet lakkerings arbeid du har gjort, ,synes at det er kult med kamelon lakk og flammer
                            Eneste er når du skal begynne og ødlegge og ripe opp det der
                            Steinar Flaathen - 18 År
                            Traxxas Nitro Stampede @ Dead
                            HSP Atomic Warhead @ Alive

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by KnottenMaster
                              Eneste er når du skal begynne og ødlegge og ripe opp det der
                              Joda, men da er fordelen at jeg lakkerer selv så jeg kan fikse et nytt rimelig kjapt
                              HPI Hot Bodies TC-FD Drift - Tekin RS Pro ESC - Tekin Redline 10.5 Sensored Motor - 2S LiPo
                              Traxxas E-Revo Brushless Edition - Mamba Monster ESC - Castle 2200Kv Motor - 6S LiPo

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X