Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage bilder & film

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comment


    • Har fått litt lyst på nytt Savage prosjekt etter de videoene Hadde en X SS i sommer men ble litt lei nitro. Men mulig det blir mer fokus på truggy monstre fremover i stedet.

      Comment


      • Click image for larger version

Name:	RC-savage-hpi-leikerommet-blitz-50mm-29.jpg
Views:	1
Size:	39.1 KB
ID:	779817Click image for larger version

Name:	RC-savage-hpi-leikerommet-blitz-50mm-21.jpg
Views:	1
Size:	42.0 KB
ID:	779818Click image for larger version

Name:	RC-savage-hpi-leikerommet-blitz-50mm-12.jpg
Views:	2
Size:	46.3 KB
ID:	779819Click image for larger version

Name:	RC-savage-hpi-leikerommet-blitz-50mm-27-copy.jpg
Views:	1
Size:	21.8 KB
ID:	779820
        Litt forskjellig fra min stue, savnet en sånn tråd... Mye fete videoer her!!
        Last edited by Mgdesign; 4 January 2013, 21:28.
        Besøk Mgdesign på Facebook! Vel møtt

        Comment


        • Tøft Kul metallisk look med mørkt raptor kaross og kjettingene.

          Comment


          • Så bøs ut den savagen!

            like en del av bildene på facebook sia di også, driver litt med foto selv også.
            Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
            www.rc-utstyr.no

            Comment


            • Takker...
              Ett til fra i dag, skal få ut en gopro vid og men har ingen skills med video
              Click image for larger version

Name:	71799_10151409663985941_979852643_n.jpg
Views:	1
Size:	44.3 KB
ID:	779932
              Besøk Mgdesign på Facebook! Vel møtt

              Comment


              • Originally posted by Mgdesign View Post
                Takker...
                Ett til fra i dag, skal få ut en gopro vid og men har ingen skills med video
                [ATTACH=CONFIG]61945[/ATTACH]
                Nice! hvordan funker det med paddles og kjetting i forhold til kun paddles?
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • her er forresten en film fra forrige helg av min Savage XL Flux i snø

                  P.S: Musikken kan oppleves litt voldsom for sarte sjeler ... :P

                  Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                  Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                  Comment


                  • Originally posted by SAVAGEry View Post
                    Nice! hvordan funker det med paddles og kjetting i forhold til kun paddles?
                    Svinger lite uansett egentlig... men litt bedre er det jo...! (men kanskje mest for utseendet?) kommer til å lage en tegnstift limt på insiden av "paddla" med tech7 som lim, usikker om det virker men

                    Jeg hadde en patent med dobbel strips (per paddle), og det funka fjell!!
                    Bilde:
                    Click image for larger version

Name:	IMG_1766.jpg
Views:	1
Size:	48.7 KB
ID:	779947


                    Her er en demo video:
                    Day Two, Now with a new SF-50 servo... Too bad my dogbone Was acting up, must be the wide axels not fitting the stock dogbones very well.. :-P(video of drive...
                    Besøk Mgdesign på Facebook! Vel møtt

                    Comment


                    • Originally posted by Mgdesign View Post
                      Svinger lite uansett egentlig... men litt bedre er det jo...! (men kanskje mest for utseendet?) kommer til å lage en tegnstift limt på insiden av "paddla" med tech7 som lim, usikker om det virker men

                      Jeg hadde en patent med dobbel strips (per paddle), og det funka fjell!!
                      Bilde:



                      Her er en demo video:
                      http://www.youtube.com/watch?v=os3zgkawkwc
                      tøft
                      GoPro er kjekt! er det 3'ern du har?

                      får prøve meg frem til noe sånt en gang... først med Proline Badlandsa, da det er det jeg har for øyeblikket... skal filme litt footage til 400subscriber specialen min i morgen så blir å ekperimentere litt med "kjetting"løsninger i natt
                      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X