Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savge tips & tricks (how-to's osv.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by RCislife View Post
    Gi den mer fuel. Prøv å få noen i nærheten til å se på den
    Hmmm, problemt er der fortsatt så da spør jeg noen om, om de bor i nærheten av Kongsberg og om de kunne kommet til meg og ta en titt på hva som er feil?? Eller om jeg kunne ringt de for en hyggelig prat. Jeg er ganske ny inne for dette området så jeg trenger sårt mye hjelp.
    HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

    Comment


    • Hei.
      Fikk du fikset problemet?
      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
      -- HPI Savage XL (x2), HPI Savage X 4.6 Big Block (x3), HPI Savage Flux HP 6S Lipo ,Traxxas Stampede XL-5
      -- Twister Police Helicam, Blade 120 SR, Blade SR, T-Rex 450 Pro, T-Rex 700N 3G Flybarless under bygging, Honey Bee CP3
      -- STM Cessna 350, STM Cessna 182
      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
      -- Spektrum DX3R, Spektrum DX3S
      -- Spektrum DX8, Spektrum DX6i
      - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X