Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho USA1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei. Du kan få kjøpe alle bilene mine viss du vil. Er vel to stk heile og en i deler.
    2000kr pluss frakt så er det ditt. Drev kjøpes av kyosho. Finn dele nr i katalogen og ring til din nærmeste kyosho butikk. At det er billigt er det ingen som har sagt
    Sindre Jacobsen. Etne. 1985mod.
    Biler: XTM X-Terminator 2, Kyosho USA1 x2
    Kyosho Ultima ST

    Comment


    • #17
      okay, ja kansje det!

      viss du kunne sendt noen bilder av bilene på mail hadde det vært fint.

      are_ac2@hotmail.com

      går begge bilene? hvilken radio og servoer står i nå?

      Comment


      • #18
        Har pakket di vekk så nå går vel ingen av di, men en liten sjekk og puss så starter di nok, Veit ikkje vilken radio og servo som står i men det kan sjekkes når eg finn ut vilken papp eske di er lagret i Gir en lyd fra meg når eg finn di, så kommer litt meir info då.
        Sindre Jacobsen. Etne. 1985mod.
        Biler: XTM X-Terminator 2, Kyosho USA1 x2
        Kyosho Ultima ST

        Comment


        • #19
          Hadde vært greit om du kunne fått gjort det snarest mulig, har egentlig en deal om å kjøpe en Kyosho USA 1 av en annen kar ser du.

          Comment


          • #20
            Selge?

            Noen som har en eller flere usa-1 til salgs?

            Send meg en mail på:

            espen_n85@hotmail.com
            Kyosho Calmato, Phoenix Extra 330, Phoenix Evolution, Kyosho Concept 46, Belt CP V1, Traxxas E-Revo BL,
            Traxxas E-Revo BL 1/16, Kyosho Inferno VE, HBX Rock Crawler, HPI Savage Flux, Sintech AX5, Tamiya TT-01,
            Kyosho USA-1 Nitro Crusher, Kyosho Mini-Z AWD, Kyosho Blizzard EP, Hitec Optic6 2.4, Spektrum DX3S, Futaba 2PL 2.4

            Comment


            • #21
              fikk nettop tak i en jeg også =) artig bil, ikke fått testa den enda , noen som vet om dette er verd noe ? alder, toppfart , tåler det noe?
              Link til innlegg med bilder av leketøyene mine

              Comment


              • #22
                Hei! Jeg har en USA1 som jeg har planer om å få igang igjen.. Har fått tips om å fylle motor og gasser med bensin for å få renset opp.. Jeg gjorde det samme med tanken og det ble meget bra. Bilen har gått veldig lite og virker å være i bra stand. Men gummislangen mellom potta og motoren er sprukket. Noen som vet hvor man kan få tak i dette? Potta er vel ikke av den grommeste sorten heller, og jeg skrudde den opp nå for å kikke og den var smeltet innvendig siden den er av et plastmateriale.. motoren er en gs21x

                Click image for larger version

Name:	Bilde0022.jpg
Views:	1
Size:	46.4 KB
ID:	775417Click image for larger version

Name:	Bilde0024.jpg
Views:	1
Size:	38.2 KB
ID:	775418

                mvh

                Daniel

                Comment


                • #23
                  Ingen som vet?

                  Comment


                  • #24
                    litt OT, men kom denne bilen originalt med senterdiff? spesielt til å være MT... kul bil! husker en kompis hadde sånn på barneskolen, ta godt vare på den.
                    TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

                    Comment


                    • #25
                      Noen som har karosseri til denne bilen eller andre deler send meg en mail
                      lindborg94@hotmail.com
                      MVH Jørgen

                      Comment


                      • #26
                        Hvis du ikke på død og liv må ha orginalkarrosseriet ville jeg kikket på Parma sine sider. De har mye fint! Man kan bestille direkte fra de.

                        Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Dj-Timoty View Post
                          fikk nettop tak i en jeg også =) artig bil, ikke fått testa den enda , noen som vet om dette er verd noe ? alder, toppfart , tåler det noe?
                          dette var første bilen jeg begynte med,tåler en god del juling denna ja.
                          fikk tak i ett boble karroseri husker jeg,da tålte den nesten alt pga det beskyttet bilen bedre en orginal karros
                          om de er noe verdt vet jeg ikke,men jeg angrer på at jeg solgte min.
                          kul bil

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X