Announcement

Collapse
No announcement yet.

protech enigma xtr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • protech enigma xtr

    det står mykje om den på www.duckson.no den dyraste versjonen av den, men er det nokon som har erfaringa med denne bilen?? ein kamerat ska kjøpa den, men tenkta kanskje eg å skulle kjøpe den når lommeboka har lagt på seg! Er det ein bra bil alt sånt nokon som har den eller prøvd den osv.? det er berre den bilen treng ikkje komme med forslag om andre. det går vell an å kjøpe eit ombygnings kit til buggy eller?

  • #2
    ..........................
    Last edited by Mr.Tore; 13 January 2009, 13:32.
    Tore Rolfseng -79
    Stavanger

    Comment


    • #3
      er det bare meg, eller er den bilen ganske lav? Ser ut som den er bygget mere som en truggy også, noe som er fint og kjipt på en gang. knall på bane, ikke fullt så knall til bashing. Tåler bilen en støyt?
      '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

      Comment


      • #4
        Originally posted by cassus
        er det bare meg, eller er den bilen ganske lav? Ser ut som den er bygget mere som en truggy også, noe som er fint og kjipt på en gang. knall på bane, ikke fullt så knall til bashing. Tåler bilen en støyt?
        det står maks bakkeklaring ti cm. viss du lese om den står d at den har no mykje aleminium... han skulle ikkje ha bilen til mykje bashing... eg har revoen til bashing.. eg syns den bilen held bra eg etter kva eg har utsett den for.

        Comment


        • #5
          Ja visst står det bakkeklaring. Jeg fulgte ikke den linken jeg da, stakk på ei annen side. Kanskje vært en ide å sjekke linken som fulgte med jah.

          Det at det er aluminium betyr ikke nødvendigvis at den tåler mer da men.
          '78 . Ronny Søberg | Uten REVO for første gang på to år... | HPI Sprint2 Stage D | RC18T | PiccoZ | Twister Bell 47 .

          Comment


          • #6
            Originally posted by cassus
            Ja visst står det bakkeklaring. Jeg fulgte ikke den linken jeg da, stakk på ei annen side. Kanskje vært en ide å sjekke linken som fulgte med jah.

            Det at det er aluminium betyr ikke nødvendigvis at den tåler mer da men.
            du har rett i det

            Comment


            • #7
              ------------------
              Last edited by Mr.Tore; 13 January 2009, 13:32.
              Tore Rolfseng -79
              Stavanger

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mr.Tore
                Ahhhh, må ha cash, må ha cash !

                Ingen som vil kjøpe en nesten ny XTR med buggy kit ?!
                dessvere... eg skal ikkje ha den og kameraten min skal ha heilt ny uansett sa han.

                Comment


                • #9
                  .........................
                  Last edited by Mr.Tore; 13 January 2009, 13:32.
                  Tore Rolfseng -79
                  Stavanger

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mr.Tore
                    ay, den er som ny !
                    ja men han skulle han ny sta fyr dette skjønner du.., hehe

                    Comment


                    • #11
                      Fet bil når den funker!!

                      Min lille XTR går som tideliger meget bra, men sliter med at diffene ryker (kan være feil bruk), men bilen er enkel å skru på. Bakkeklaringen har ikke vært noe problem om eller en fordel. Kjører mye sammen med TNX og Sawage og de har en tendens til å rulle rundt ved høye hastigheter på asfalt. Det problemet har du ikke med XTR. Du kan få hjulslipp/spinn, men skal mye til at den tipper rundt. Ellers er det lite plastikk deler noe som er en fordel, men også en ulempe ved at dersom det kommer stein i drivleddet kan diffene ryke. Etter min erfaring i allefall.

                      Når bilen er kjøpt inn bør du skifte ut org. felgene og skaffe deg rotorstart (HPI)

                      Lykke til med god bilen!! Anbefales!!
                      FG Monster Truck
                      Enigma XTR SE
                      75 modell
                      Gjøvik

                      Comment


                      • #12
                        Hei har hatt xtr ei stund nå og som andre sier er denne bilen utrolig stødig og går som ei kule men det blir mye skruing på denne i forhold til savagen da.
                        mvh
                        Werner
                        Werner Gundersen 1972
                        T-rex 600esp T-rex 600 nitro super pro T-rex 150 tamyia scania
                        Leverandør av fuel og RC utstyr på Haugalandet .wg@haugnett.no 98234566

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by burnerduck
                          Hei har hatt xtr ei stund nå og som andre sier er denne bilen utrolig stødig og går som ei kule men det blir mye skruing på denne i forhold til savagen da.
                          mvh
                          Werner
                          Har sett/lest endel om enigma og det ser ut som at det er mye mindre bensintank på den en på savagen,stemmer det?? og hvor langt evt kjøre tid har den??? og er det mulig ig instalere revers modul på den sånn som på savagen ????
                          O.Danielsen 1982 mod Vil ha meg ny bil snaart ;-(

                          Comment


                          • #14
                            Stemmer det at tanken er litt mindre den er vel på 1,25 mens savagen er 1,6dl trur ikkje det er mulighet for revers har iallefal ikkje sett det noen plass.
                            Kjøretida er vel ca 15 min vil eg tru dette er ein grei bil det virker til å være meir skruing enn på savagen men den går mye bedre og da får den vel meir juling også vil eg tru.
                            Ellers er den stødig som få og nesten umulig å velte
                            mvh
                            Werner
                            Werner Gundersen 1972
                            T-rex 600esp T-rex 600 nitro super pro T-rex 150 tamyia scania
                            Leverandør av fuel og RC utstyr på Haugalandet .wg@haugnett.no 98234566

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by burnerduck
                              Stemmer det at tanken er litt mindre den er vel på 1,25 mens savagen er 1,6dl trur ikkje det er mulighet for revers har iallefal ikkje sett det noen plass.
                              Kjøretida er vel ca 15 min vil eg tru dette er ein grei bil det virker til å være meir skruing enn på savagen men den går mye bedre og da får den vel meir juling også vil eg tru.
                              Ellers er den stødig som få og nesten umulig å velte
                              mvh
                              Werner
                              OK takker for infoen :wink:
                              O.Danielsen 1982 mod Vil ha meg ny bil snaart ;-(

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X