Announcement

Collapse
No announcement yet.

protech enigma xtr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by EnigmaXTR View Post
    Min lille XTR går som tideliger meget bra, men sliter med at diffene ryker (kan være feil bruk), men bilen er enkel å skru på. Bakkeklaringen har ikke vært noe problem om eller en fordel. Kjører mye sammen med TNX og Sawage og de har en tendens til å rulle rundt ved høye hastigheter på asfalt. Det problemet har du ikke med XTR. Du kan få hjulslipp/spinn, men skal mye til at den tipper rundt. Ellers er det lite plastikk deler noe som er en fordel, men også en ulempe ved at dersom det kommer stein i drivleddet kan diffene ryke. Etter min erfaring i allefall.

    Når bilen er kjøpt inn bør du skifte ut org. felgene og skaffe deg rotorstart (HPI)

    Lykke til med god bilen!! Anbefales!!
    Hvor fikk du tak i deler til denne bilen? Har en slik en som har stått i flere år ,der det kan virke som om diffen foran er rassert. Men firmaet ser ut til å være nedlagt og det kommer lite opp når det søkes på nettet.. Er det deler fra andre merker som kan brukes?

    Comment


    • #17
      Hmmm... Jeg søkte litt på nettet men fant fint lite jeg også.... Merkelig.

      Comment


      • #18
        Har prøvd å starte bilen nå å den vil ikke gå skikkelig, går litt rufsete og dør ut ved høyt turtall. Snora røyk jo selvfølgelig så får ikke testet noe mer før den er byttet. Må først finne noe som kan passe motoren:\

        Framdiffen min er definitivt gåen, raper på hjulene og har null drift. Så her må jeg ha noe nytt. Bilen er jo nesten ikke kjørt med så å finne deler hadde vært supert

        Comment


        • #19
          Denne tråden er 7 ÅR GAMMEL
          Diffen til buggy og monstertrucken er like. Fabrikken brant i 2006, og er etter det jeg vet ikke bygget opp igjen. Hadde selv en Protech Phaser RS buggy i 2002. Har fremdeles en Protech Promax 1:6 stående, morsom stor sak, kan selgast

          Google fant noe.
          A collection of current and discontinued instruction manuals for Protech RC Cars and Trucks.








          TEAM ELEFUN

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X