Announcement

Collapse
No announcement yet.

kyosho mfr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kyosho mfr

    Heyy. Er mitt første besøk her på forumet. Er i tanker om og kjøpe meg en fuel bil for og ha noe og drive med i ledige stunder.
    Har lett og lett og har funnet kyosho mfr til snaue 3 lapper.
    Er kyosho greit nok til en søndags kjører som jeg kommer til og være?
    på forhånd takk for svar.

  • #2
    Hvor skal du kjøre for det meste da?
    Ellers så er det en grei bil det,kan være en liten svak het med el. starten,men det er mulig å bytte til snorstart,det gjorde jeg med den jeg hadde.
    Jeg byttet til en inferno mp7.5 buggy istedenfor,sterkere motor i den..
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      får bare finne noen grushauger eller lign. hvor det ikke befinner seg så mye mennesker som klager på støy tenker jeg..
      Det ser ut som tilgjengeligheten på deler er bra hvertfall.
      Takk for kjapt svar hvertfall.

      Comment


      • #4
        Det som er fint med mfr bilen,er jo at det er reversje på den
        Hvis du ikke har en lokal forhandler på notodden,så anbefaller jeg www.centrohobby.no
        bare å sende han en mail med det du eventuelt trenger,så kommer det kjapt i postkassa
        Den kommer som børsteløs snart også http://www.centrohobby.no/shop.asp?p...ry=2&imgActive=
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          det er centro jeg handler med ja. greie folk der. bare lurer på om dem kan sende fuel. har skjønt at det kan være vanskelig og få sendt.Har også leita etter en klubb her i notodden, men ikke funnet noen. Men tror bestemt at det må være noe organisert her.
          takk for hjelpen...........
          ps.... liker best elektro, men etter 10 år med elktrofly og helikoptere savner jeg rett og slett fuellukta og div just. problemer. hehe.
          denne bilen er bare som en ekstra ting når jeg ikke kan fly
          Last edited by reka; 1 November 2010, 19:22. Reason: glemte no

          Comment


          • #6
            Fått bra service der jeg,har kjøpt 5 biler av han,en ultima db i helga
            Send han en mail å spør angående nitro,tror du får det i posten

            Da skjønner jeg at du vil ha bråk ja
            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

            Comment


            • #7
              MFR funker bra den, selv om det er en svakhet i elstarten når motoren er ny. Det løste vi med å bytte til snorstart (som nevnt her) på alle vi har solgt. deletilganden er og veldig god.

              Comment


              • #8
                Hei..har en 7.5 med ny OS motor til salgs...ligger på salgs tråden...pris kan diskuteres...skal kjøpe meg båt byggesett eneste grunn til salg .motoren er nett innkjørt.. følger med alt untatt gløder og fuel.
                Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
                tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

                Comment


                • #9
                  er der noen meninger om merket BSD kontra kyosho? ser fler selger de , og det er grei deletilgang. Bl,A. globy har en til litt over 2 k.

                  Comment


                  • #10
                    kyosho er bedre uten tvil.. er no min meining,
                    Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
                    tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

                    Comment


                    • #11
                      Vanskelig og ta valget...hehe. har hatt mye kyosho ting opp gjennom åra, og det har funka greit det. Så foreløbig leder kyosho litt, men den blir en tusenlapp dyrere enn bsd`n da.
                      får tenke litt mer, og følge med på web shoppene

                      Comment


                      • #12
                        hvor mye vil du bruke på en rc bil da?

                        ta steget fra nitro til årntli bensin
                        Last edited by promod; 3 November 2010, 17:13.
                        benny
                        Align t rex 500 pro
                        Baja 5b modified

                        Comment


                        • #13
                          temkte meg 2 til 3 lapper. fg vil jeg IKKE ha igjen. hadde en beetle for noen år siden. Men var mildt sagt elendige kjøreegenskaper.
                          Og den alu hylsa rundt diffen bak måtte jeg skifte nesten annenhverdag. hehe
                          også vil jeg ha nytt. ikke brukt.
                          valget blir nok mfr.........ma bare gruble litt noen dager

                          Comment


                          • #14
                            hadde fg jeg også,men har nå baja 5b suveren bil rett ut fra eska.
                            men skal ikke kapre tråden her..
                            nitro er ålreit når alt går som det skal,lykke til med valget
                            benny
                            Align t rex 500 pro
                            Baja 5b modified

                            Comment


                            • #15
                              det er en ny mfr tilsalgs her på forumet http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...-ny-Kyosho-MFR
                              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X