Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Revo 3.3/ O.S 21 TM motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas Revo 3.3/ O.S 21 TM motor

    Ja så måtte jeg ha en ny motor siden den som sto i fra Traxxas hadde fått litt hard medfart Så jeg dro på Norwegian Modellers og bytta inn orginal motoren i en O.S Max 21 TM motor Alt passa rett på så nå venter jeg bare på litt mildvær så jeg får kjørt den inn. Detta er jo en 3.5 motor og Traxxas motoren er en 3.3 så litt forskjell regner jeg med att det blir. Jeg har tenkt til å kjøre med Byron fuel 33% Nitro & 16% Olje. Noen som har prøvd ett sånn oppsett? Noen som vet om det er andre potter som passer og som gir mere effekt?
    Attached Files

  • #2
    Originally posted by Air Wolf View Post
    Ja så måtte jeg ha en ny motor siden den som sto i fra Traxxas hadde fått litt hard medfart Så jeg dro på Norwegian Modellers og bytta inn orginal motoren i en O.S Max 21 TM motor Alt passa rett på så nå venter jeg bare på litt mildvær så jeg får kjørt den inn. Detta er jo en 3.5 motor og Traxxas motoren er en 3.3 så litt forskjell regner jeg med att det blir. Jeg har tenkt til å kjøre med Byron fuel 33% Nitro & 16% Olje. Noen som har prøvd ett sånn oppsett? Noen som vet om det er andre potter som passer og som gir mere effekt?

    Med den starteren du bruker, vil jeg annbefale og varme opp motoren og løsne pluggen ved start i begynnelsen, Ganske mye komp i den motoren... og er redd for at det muligens kan gå utover start motoren din.

    Lån hårføneren til madammen eller en varmepistol, Så går alt flott
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      for mye info om potter, les denne tråden: http://traxxas.com/forums/showthread...65215768dd836c
      biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

      "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X