Announcement

Collapse
No announcement yet.

47t stål spur drev til savage21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 47t stål spur drev til savage21

    hei har montert et heavy duty 47 t spur drev på bilen min.men bilen drar ikke mer en 5 sek før den slutter å dra.det jeg lurer er om spur drevet mitt er for lite?for det nytter ikke åstille på motorbukken
    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

  • #2
    Hvor stor er clutchbellen din? du må passe på at spur og clutchbell passer overens
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      ok det er org clutchbellpå bilen.det funka bra med 49t og 51t
      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

      Comment


      • #4
        ahh! det funker ikke, du må gire om når du går ned på 47t
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          Originally posted by buzzd View Post
          hei har montert et heavy duty 47 t spur drev på bilen min.men bilen drar ikke mer en 5 sek før den slutter å dra.det jeg lurer er om spur drevet mitt er for lite?for det nytter ikke åstille på motorbukken
          Har du strammet skruen på spuret nok? Skru skruen helt inn, så en halv runde ut
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

          Comment


          • #6
            hvis jeg husker riktig,så er minimumskravet 15 eller 16t på clutchbell hvis du kjører med 47t spur.. hvis ikke kan du modde motorplata og file ut spora der skruene går til motorfestet,slik at du kan dra hele motoren enda mere mot spurdrev..
            og kjører du med heavy duty spur,så bør du kjøpe deg heavy duty clutchbell i samme slengen.. vanlige clutchklokker raper du etter kort tid
            benny
            Align t rex 500 pro
            Baja 5b modified

            Comment


            • #7
              okey vil det passe med 17t heavy duty clutchbell?et sånnt http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=2294
              2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

              Comment


              • #8
                Originally posted by promod View Post
                hvis jeg husker riktig,så er minimumskravet 15 eller 16t på clutchbell hvis du kjører med 47t spur.. hvis ikke kan du modde motorplata og file ut spora der skruene går til motorfestet,slik at du kan dra hele motoren enda mere mot spurdrev..
                og kjører du med heavy duty spur,så bør du kjøpe deg heavy duty clutchbell i samme slengen.. vanlige clutchklokker raper du etter kort tid
                Heavy duty cluch bell er det originale på de fleste savager og brukes sammen med plast spur, bruker du stål spur må du kjøpe racing cluch bell.

                Comment


                • #9
                  tror ikke det er Heavy duty cluch bell på savage21.den cluch bell som jeg linka til ser helt anerledes en den som står på min bil.
                  2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                  Comment


                  • #10
                    Uanz så er det racing cluch bell du skal ha, ikke heavy duty.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by H93 View Post
                      Uanz så er det racing cluch bell du skal ha, ikke heavy duty.
                      ah stemmer.. godt noen har øynene oppe
                      benny
                      Align t rex 500 pro
                      Baja 5b modified

                      Comment


                      • #12
                        ble til at jeg kjøpte Heavy duty cluch bell 17t.funka bra det må si den gammle cluch bell var sjikkelig nedslitt.det så sånn ut



                        hva koster racing cluch bell?
                        2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by buzzd View Post
                          ble til at jeg kjøpte Heavy duty cluch bell 17t.funka bra det må si den gammle cluch bell var sjikkelig nedslitt.det så sånn ut



                          hva koster racing cluch bell?

                          husker ikke prisen,men her er linken
                          benny
                          Align t rex 500 pro
                          Baja 5b modified

                          Comment


                          • #14
                            finner bare heavy duty bell der
                            2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                            Comment


                            • #15
                              http://www.elefun.no/aspx/sokeresult...0clutch%20bell
                              Baja 5 B,Savage LE ombygd til XL

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X