Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TNX 5.2R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tamiya TNX 5.2R

    Ikke så mange tråder her inne om den bilen. Er det flere her inne med en slik bil? jeg kjøpte en brukt forleden dag. hat kjørt den 1 tank til nå.

    men sliter litt med å starte den når motoren en varm. kan det være att pluggen er dårlig eller feil type? bruker en plugg fra en anna bil jeg hadde nå. men det er en 1\10 scale on road bil kan det som sagt ha noe å si?

    ønsker gjerne tips og triks ang bilen. ting som må passes på. forbedres. evt om det finnes option parts som til savage.

    har og planer om å bygge om til 8 dempere i stede for 4 stk. noe der jeg burde passe på? er det lurt med et fuel filter? hr fått den justert slik jeg mener den burde være. går fint på tomgang og grei på gassen. kveler seg viss jeg klemmer inn gassen for raskt når den er kald. men det gjor savagen jeg hadde og.

    har og lyst å bygge om til titanimu bremser som jeg har funnet på ebay.

    tror dette var litt for denne gang. kommer vell på mere etter hvert.
    Ole Kristian Blix
    Kana\Hurum

    TOFTE RC KLUBB

    MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

  • #2
    Kan være dårlig komp som gjør at den er tungstarta når den er varm.

    Comment


    • #3
      å hva burde jeg gjøre da? har ikke vært borti dårlig comp før.
      Ole Kristian Blix
      Kana\Hurum

      TOFTE RC KLUBB

      MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

      Comment


      • #4
        Originally posted by blix1 View Post
        å hva burde jeg gjøre da? har ikke vært borti dårlig comp før.
        Bytte stempel og foring. Eller bare bytte motor. Mulig det hjelper å fjerne en pakning under kjøletoppen.
        Last edited by Autochenille; 29 June 2011, 20:40.

        Comment


        • #5
          tror heller jeg venter da til den har kjølt seg ned litt. bilen er ikke gammel å bare kjørt inn før jeg fikk tak i den. så da sliter jeg heller ut motoren litt mere først:P hehe stempel og foringer er vell noe mer innvikla enn motor bytte

          Takk for tips uansett. om jeg hadde skulla bytta motor. hva ville dere anbefalt?
          Ole Kristian Blix
          Kana\Hurum

          TOFTE RC KLUBB

          MST XXX-D VIP SSG EDITION , G-made sawback, AXIAL SCX10, Tamiya M03 og M05

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X