Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lst2 Girkasse problemer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    utifra det eg hører og opplever så går den så og si på maks turtall...
    Tidligere Biler:
    Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

    Comment


    • #17
      hm..begynnde å bli tom for idea no,kan hende du berre må opne gearkassa...
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #18
        noen ide til ka eg skal se etter når eg åpner girkassen?
        Tidligere Biler:
        Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

        Comment


        • #19
          før du opna,når bilen går,og du holde den i friluft og gasser,går clutchbell og spurgear? fort?
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #20
            ja de går fort.. Er det noe håp då?
            Tidligere Biler:
            Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

            Comment


            • #21
              då e det jalfall konstantert at problemet ligge en plass etter spurgearet...so då må du nok åpne og prøve å finne ut kor det slutta å gå...rekna med at senterakslingane ikkje går fort?
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #22
                har ikke helt sett kor fort de går.. men tror ikke at de går så fort.. skal se om eg får sjekket det imorgen
                Tidligere Biler:
                Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                Comment


                • #23
                  går spurgearet skikkelig men ikkje senterakslingene så ligge nok problemet i gearkassa..er vel en clutch inni der og..til 2 speeden..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by carish View Post
                    går spurgearet skikkelig men ikkje senterakslingene så ligge nok problemet i gearkassa..er vel en clutch inni der og..til 2 speeden..
                    Clutchen for gir 2 ligger i selve gir 2, 2 sko's clutch... vet dem er noe svake på LST1, så bør i så tilfelle bytte over til LST2 clutchen.
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • #25
                      e vel lst2 han har?
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #26
                        japp er lst2.. nevnte det i første tråd og står i signaturen... men skal sjekke ut hele kassen og det imorgen om eg får tid
                        Tidligere Biler:
                        Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by H.V.K.K View Post
                          japp er lst2.. nevnte det i første tråd og står i signaturen... men skal sjekke ut hele kassen og det imorgen om eg får tid
                          Joda, men kan bruke både lst1 og 2 til dem... så vist han bruker lst1 spurset så burde han bytta
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment


                          • #28
                            har ikke fått tid til å ta gir kassen ifra hverandre endå.. men har brukt litt tid å på lese rundt på nette...
                            det eg har klart å lese meg fram til er noe om en one way bearing til første giret.. er det noen som har hatt problemer med denne? og kan en defekt one way bearing føre til mine problemer?
                            Tidligere Biler:
                            Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X