Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med svinging på Savage 4.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med svinging på Savage 4.6

    Jeg har en Savge 4.6 som jeg har hatt i vel et år nå.
    Jeg har nå fått trøbbel med svingingen på bilen. Det vil si at den responderer ikke i det hele tatt.
    Kan gasse og bremse helt perfekt, men ingen svinging. Når jeg skrur på radiostyringa går hjulene med en gang til høyre eller venstre og blir stående der.
    Kan det være servoen som er gåen? Noen andre som har noen erfaringer rundt dette?

  • #2
    mest sannsynlig servo ja, Men kan også være mottaker osv, Prøv bytt om på kablene på mottakeren og se om gass servoen oppfører seg likt som styre servoen... vist den gjør det.. så er det mottakeren. Om ikke så er det mest sannsynlig bare og skifte servo ja.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Originally posted by xillianto View Post
      mest sannsynlig servo ja, Men kan også være mottaker osv, Prøv bytt om på kablene på mottakeren og se om gass servoen oppfører seg likt som styre servoen... vist den gjør det.. så er det mottakeren. Om ikke så er det mest sannsynlig bare og skifte servo ja.
      Ok, takk for svar. Skal prøve på det.
      Er det mye arbeid om mottakeren er gåen? Er ganske fersk i gamet så er ikke så inne på saker og ting

      Comment


      • #4
        Originally posted by thomas8900 View Post
        Ok, takk for svar. Skal prøve på det.
        Er det mye arbeid om mottakeren er gåen? Er ganske fersk i gamet så er ikke så inne på saker og ting
        Om mottakeren er gåen, Så trenger du enten ny mottaker... Evnt ny radio og mottaker... Om du ikke har 2.4 ghz så ville jeg benyttet muligheten til dette med det samme... Spektrum DX3C / E er jo gode begynner radioer som varer lenge og som man kan bygge videre på. Futaba er også gode radioer... Kommer helt ann på krav osv. Man får radioer fra 4-500 og opp til 5000+++ om man ønsker
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Og igjen Hobbyking.com kg-gt3b heter radioen du vil ha.. Gikk fra en Futaba 4Pk 2500kr radio til HK radioen 350kr, funker fjell for meg
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X