Announcement

Collapse
No announcement yet.

savage 3.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • savage 3.5

    hei lurer på en ting .for det første er jeg en færsking i dette gamet.men har en hpi savage 3.5 som jeg oppdaget at det hvar en bulk i ramma på høyre side.så fant jeg en dele bil på finn.no med savage 3,5 karosseri på men så jo at ramma på min er blå og på den delebilen er ramma grå kan det være en annen savage med 3,5 karosseri på.kan jeg bruke deler av den ramma på min og vil delene passe på min savage 3,5?
    hpi savage 3,5+ kyosho inferno mp 7.5 og kyosho inferno stadium force rt15 og en madforce

  • #2
    savage 3.5

    hmm er det ingen som kan hjelpe meg med dette??
    hpi savage 3,5+ kyosho inferno mp 7.5 og kyosho inferno stadium force rt15 og en madforce

    Comment


    • #3
      Det burde passe, når begge er Savage 3.5.

      Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
      FLY FLY FLY!!!

      Comment


      • #4
        savage 3.5

        er færsk i denne sporten.men er 3.5 levert med både grå og blå ramme??
        hpi savage 3,5+ kyosho inferno mp 7.5 og kyosho inferno stadium force rt15 og en madforce

        Comment


        • #5
          Vet ikke om de er solgt ny, med blå ramme, men HPI lagde ihvertfall chassisplater med blå flammer på. http://www.hpieurope.com/options.php?lang=en&partNo=882
          Det kan også være ramme fra en annen produsent på din, hvis den er helblå. Men den grå ramma på delebilen, burde uansett passe, for det er sannsynligvis originalramma.
          FLY FLY FLY!!!

          Comment


          • #6
            savage 3.5

            ok takk for svar nå ble jeg litt klokere.
            hpi savage 3,5+ kyosho inferno mp 7.5 og kyosho inferno stadium force rt15 og en madforce

            Comment


            • #7
              Alle savage rammene passer vel overens med hverandre, men savage X rammene er grå og har lavere tyngdepunkt en de gamle savage 21(3.5) og savage 25 rammene. Er det bare en liten bulk i ramma er det bare å rette med ei skrusstikke ect.

              Comment


              • #8
                savage 3.5

                hei joda har hatt den i skrustikka fikk den nesten helt rett,på den delebilen er ombygd til en truck zilla eller no sånt med noen hefftige dekk på.men motor og exos følger ikke med,vet ikke va det truck zilla settet egentlig er om det er ett heve sett eller det vet jeg ikke.
                hpi savage 3,5+ kyosho inferno mp 7.5 og kyosho inferno stadium force rt15 og en madforce

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X