Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Revo 3.3.. Mye turtall, lite fart :P

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas Revo 3.3.. Mye turtall, lite fart :P

    Heisann!

    Har kjørt ca 10-12 tanker på min Revo nå, 6 av de kun til innkjøring av motor. Men når jeg idag skulle ut å kjøre litt gikk ikke bilen helt som den skulle. Hvis bilen står helt stille og jeg gir bånn gass går turtallet rett til værs, mens bilen sakte men rolig drar avgårde. Den bruker lang tid før den kommer opp i fart. Regna først med at det var clutchen som begynte å bli slitt, men har nå plukket den fra hverandre og clutchen ser helt fin ut.

    Noen som har noen tips om hva det ellers kan være og hvor jeg evt skal begynne å feilsøke? :s

    På forhånd takk
    Traxxas Revo 3.3 (5309)

  • #2
    Har du strammet slipperclutchen?
    Glenn Caspersen

    Div Traxxas biler.

    Comment


    • #3
      Setter mine penger og på At slipperen er slapp
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

      Comment


      • #4
        Takker for tips! Skal stramme slipperclutchen senere idag og teste på nytt
        Traxxas Revo 3.3 (5309)

        Comment


        • #5
          Ja, hva skal man si! Har idag stramma slipperclutchen, og bilen går nå som et uvær! Så takker for hjelpa
          Traxxas Revo 3.3 (5309)

          Comment


          • #6
            Hehe, kanon at den funker som den skal igjen, de har en tendens til å bli litt slappe med tiden
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #7
              hehe Den var tydeligvis ikke helt stram når den var ny heller. Bilen går myyye bedre nå enn rett ut fra boksen Så nå skjønner jeg hvorfor så mange har montert Wheelie bar! Hadde jeg ikke hatt vinga hadde bilen liggi på taket hele tia nesten
              Traxxas Revo 3.3 (5309)

              Comment


              • #8
                Kjenner til det problemet der ja, må vel snart skaffe et set med weelys sjøl, blir dyrt å kjøpe vinger hele tiden
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X