Announcement

Collapse
No announcement yet.

HPI Savage 25, elektrisk problem !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HPI Savage 25, elektrisk problem !

    Har oppstått et litt rart problem på Savage'n min nå ! Det skjedde egentlig litt ut av det blå..
    Var ute og kjørte en dag, og så merka jeg at batteriet begynte og bli tomt, så jeg tok ut batteriet og satte det på lading, og parkerte bilen for dagen !
    Når jeg satte inn batteriet igjen, og så slo på bilen så var det null reaksjon å få, verken på gass eller styring.. Så jeg prøvde å slå bilen av og på noen ganger, og etter 4-5 ganger så skjedde det ting. Både styringa og gassen gikk helt amok, hjula svinger fra side til side, og gassen justerer seg hele tiden, uten at jeg rører noe på håndkontrollen, kan til og med slå den av, og bilen står og lever sitt eget liv.,

    Noen som har et forlsag på hva som kan være feil ?

    Dette har jeg sjekket:
    - Har sjekket alle ledninger for ledningsbrudd, både inne i servoer, mottakeren, senderen, ja alle ledninger jeg fant.
    - Har kjøpt ny mottaker og nye krystaller, men når jeg prøvde den nye mottakeren var det absolutt ingenting som skjedde.. helt dødt
    - Har gått over alle kretskort og feilsøkt dem, og alt skal være i orden der.
    - Kjøpt nytt batteri til bilen, men likevel samme problemet.

    Håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette !

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X