Sjekket at gløder har strøm og at pluggen gløder? Luftfilter rent? Nullstilt nålene på motoren og tatt det forfra? LSN skal være kant i kant/flush, HSN tror jeg skal være 3,5 - 4ganger skrudd ut fra bunn (grunninnstillinger). Gjerne bittelitt rikere HSN hvis motoren er helt ny. Gi ca 15% gass når du starter opp, så den har litt å starte på, juster ned etter behov etterpå og ikke rør idle skrua før neste innkjøring når den har blitt litt stabil.
Skru også gjerne pluggen 1,5 ganger ut slik at du og motoren får litt enklere kompresjon å jobbe med under første oppstart, så skrur du den sakte inn igjen når motoren har fått start. Prime/blås fuel inn til forgasser før oppstart, men ikke lenger da du kan enkelt drukne den.
Blir den druknet og hard å vri rundt (hydrolock) er det bare å ta ut pluggen og holde ei fille over mens du drar den rundt noen ganger og sette i plugg igjen.
Hjalp sikkert ikke så mye men lykke til og håper du får start
Hei prøvde nettop og starte bilen og den starta på første trykk (ez start) og gikk i kanskje 2 sekunder. etter det så ville den ikke starte igjen. har setti til fabrikk instillinger.
Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 HonchoTraxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline
Comment