Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enveislager!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Enveislager!

    Hei!
    Har en Savage X, og er sykt plaget med enveislageret på den! Problemet er at når jeg skal starte bilen, og setter inn rotorstarten og trykker på knappen, så er det bare rotorstarten som går rundt, den drar ikke med seg motoren. Lageret står riktig vei, og den bruker å ta tak noen ganger, men svært få. Har skiftet dette lageret 5-6 ganger, og nå blir ikke bilen brukt på grunn av dette.
    Har demontert hele motoren, og vasket alt i nitro, men problemet er fortsatt der.
    Noen som har peiling på hva dette kan være?
    Er det noen plass jeg kan få levert/sendt inn bilen, så noen kan fikse dette?

    Synes også at bilen er veldig tungstartet, og at den går dårlig. Mulig dette bare er justering? bilen vil heller ikke gå fint på tomgang, og den stopper etter kort tid!
    Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er veldig kjedelig å ikke få kjørt nå som det er sommer! : (

    Joachim
    Mob: 48052117
    Joakarlsen@gmail.com

  • #2
    høres ut som du har slitt ned "stanga" enveislageret trees innpå, det skjer fort om du drar lenge rundt med et enveislager som ikke tar skikkelig.

    hadde samme problemet selv, å drev å byttet enveislager ofte til jeg byttet stanga isteden.
    etter det har alt funket fint=)
    Savage X Nosram rs30 , Hpi RS4 Nosram rs18evo, Gv BL-Cage

    Comment


    • #3
      Takk for svar!
      Deler bestilt, og satser på at det fikser seg nå!

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X