Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til min savage flux!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp til min savage flux!

    Hei!
    Har hatt et samme problem lenge nå. Det startet først med at slipper clutchen satt for løst. Så strammet jeg denne og da løste problemet seg. Men nå er det samme problemet kommet tilbake. Det som skjer er at når jeg drar på rundt 80% gass så drar den ikke bak på. Bare forhjulene løfter seg litt opp og blir ganske utvida. Det virker veldig som det er slipper clutchen som slipper opp, men etter mye utforskning ser det ut som det er noe annet, men er ikke 100% sikker. Er ganske sikker på at det ikke er noen av diffene, men vet ikke. Noen som har hatt samme problem? Kan forklare nøyere hvis det er vanskelig å forstå
    Mvh Peder Aasland
    HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

  • #2
    Sjekka senterdiffen at den gir kraft til bakhjulene også? Høres sånn ut på det du forklarer at den får mest kraft på forhjulene?

    EDIT: Så etter jeg posta at det var flux det var snakk om, har aldri vært borti det. Kun nitro Savage... Så vet ikke om mitt svar er relevant da jeg ikke vet om de har samme oppbygging

    Comment


    • #3
      Takk for svar!
      Jeg kan åpne å sjekke ut
      HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

      Comment


      • #4
        Du trenger strengtatt ikke åpne de i første omgang, drei på diffene å se om alt virker normalt.

        Comment


        • #5
          Diffene virker normale.
          HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X