Announcement

Collapse
No announcement yet.

Revo 3.3! hjelp!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revo 3.3! hjelp!!!

    hei, har en 1,5år gammel revo 3.3.. har egentlig alltid hatt litt problemer med girkassen på den, men no vil den ikke starte..

    eg tok den fram igjen for noen dager siden.. stått i ro i sikkert 10-12mnd..

    No Får eg den ikke til å gå uansett ka eg gjør.. Ny fuel på, ny plugg.. stilt den inn igjen til fabrikk innstillinger med blandingen..

    Noen som har erfaringer? tips? Tar i mot alt av info og tips!

    Takker for svar på forhånd
    Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

  • #2
    Har du blås gjennom fuel slanger og sett at dem er åpne?

    bruker du orginal gløderen som sitter på revoen eller ekstern?
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • #3
      Det har eg, de er åpen! Bruker i utgangspunktet orginal gløderen, men har og prøvd med ekstern! Den virker helt død :/ Ingenting som skjer.. Virker av å til som at der er tung for den å dra den rundt, å så går den veldig fort i "sikkerhets modus". Bruker revo sin EZ starter, men har ikke hatt noe annet enn problemer med den, så er rett før eg sitter på dra snor på den..

      Originally posted by Rino View Post
      Har du blås gjennom fuel slanger og sett at dem er åpne?

      bruker du orginal gløderen som sitter på revoen eller ekstern?
      Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

      Comment


      • #4
        Når du satte den vekk for ca 1 år siden fylte du den med afterrun olje? Fuel rester i motoren er ikke bra da Fuel trekker fuktighet til seg.

        hvis ikke ville jeg prøvd og skylle regn motoren ved og fylle den med crc/wd40 eller lignende, dratt den en del rundt uten plugg.
        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
        www.rc-utstyr.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rino View Post
          Når du satte den vekk for ca 1 år siden fylte du den med afterrun olje? Fuel rester i motoren er ikke bra da Fuel trekker fuktighet til seg.

          hvis ikke ville jeg prøvd og skylle regn motoren ved og fylle den med crc/wd40 eller lignende, dratt den en del rundt uten plugg.


          Ehm, Nei, det gjor den nok ikke, så får prøve det då.

          Leste en plass at om at det kunne vere lurt å prøve en "dæsj" med startgass.. men fuel motor å start gass høres ikke ut som en god kombinasjon i hodet mitt.. Hva sier dere til dette? Går det an å prøve med startgass?
          Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

          Comment


          • #6
            Ordna dette seg?
            Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
            www.rc-utstyr.no

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X