Announcement

Collapse
No announcement yet.

motor spørsmål (savage x 4,6)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor spørsmål (savage x 4,6)

    Hei.
    Igår
    demonterte jeg motoren, og nå når jeg skal montere den, manglet jeg del #1433. kusker ikke at den var der når jeg demonterte..... lurer på om jeg kan bruke #z260 istedetfor? jeg har testet med den og det funker. men er det holdbart?

  • #2
    trur jeg ville valgt og kjøpe ny, koster 41,- på elefun.no

    for den z260 må du vel kappe litt av osv?
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • #3
      må ikke kappe av noe har prøvd. men hva er egentlig grunnen til den fjæren?

      Comment


      • #4
        hvis den hadde stått bom fast hadde den dratt med seg akslingen enveislageret sitter på rundt hele tiden mens motoren går.
        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
        www.rc-utstyr.no

        Comment


        • #5
          Skal bestille den delen nå. Men det funket med z260 . Hvilken enveislager trenger jeg til denne snorstarten? Hpi-15226 den originale passet ikke.

          Comment


          • #6
            Hvilken motor har du F4.6? Eller K4.6? Er bilen en rtr bil er det f motor, er bilen originalt et kitt er det k motor.

            15226 er til en k motor og passer ikke f motoren.

            Snorstart til f motoren er 1428 og enveislager er 1430.
            Last edited by Rino; 5 January 2013, 19:59.
            Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
            www.rc-utstyr.no

            Comment


            • #7
              Er ikke sikker på om det er F eller K. Men den snoren jeg har kjøpt passer ikke på mitt enveislager siden det er forstort. Går det ikke å skifte til et enveislager som passer til min snor?
              Last edited by lookatme; 5 January 2013, 20:12.

              Comment


              • #8
                Hvis 15226 ikke passer har du sikkert f motor, du kan ikke bare bytte enveis lager.

                dem 2 motorene er ikke like, enveis lageret i k motoren sitter på innsiden av bakplata mens på f motoren sitter det på utsiden av bakplata.
                Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                www.rc-utstyr.no

                Comment


                • #9
                  Ja da har jeg F. Da sender jeg bare snoren min tilbake og spør etter den andre i retur 😄

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X