Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi Savage 25 problems med deler..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hpi Savage 25 problems med deler..

    Heisann er fersking på dette med nitrobiler.. Kjøpte en brukt hpi savage 25 til å begynne med.. Men har litt problem!! Starteren spinner sann at motoren ikke går rundt.. Snakket med forrige eier å han sier at det kan være enveislageret som er fucka.. Men fant det ikke på elefun sine sider. Syns der var lite deler til savage 25 generelt.. Noen som vet om delene passer overens?? Vet andre sider som har deler til savage 25?? Hadde også lyst på nytt bodyshell da dette er rimelig ødelagt..

  • #2
    Elefun har de fleste delene du må bare vite hva delenummeret er #1430 Tror den passer
    http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=1430 lengre ned på siden står det hvilken biler den passer på

    Comment


    • #3
      Takker for kjapt svar.. Men er ikke det lageret til snorstart?? Jeg har sann batteridrevet dings med pinne som du stikker inn bak..

      Comment


      • #4
        Går og prøve og ta ut enveislageret og vaske det i rød sprit, hvis det ikke er for slitt funker det.

        karrosseri passer fra alle andre savage uten om XL, mange uorginale og velge mellom også.

        veldig mye deler til nyere savage som passer 25, hva er det du trenger?
        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
        www.rc-utstyr.no

        Comment


        • #5
          den maskinen med pinne kalles ''Rotor-start''. #1430 er et enveislager som brukes til snorstart og Rotorstart (som du har).

          Comment


          • #6
            Må ha ny plugg.. Bør vel kanskje være medium hot?? Gløderen er svidd i enden .. Tenkte å kjøpe ny av det også. Og så lurer jeg på å sette i 3 trinns med revers.. Er det å anbefale?? Da går jeg for et sann lager

            Comment


            • #7
              Os a5 plugg fungerer bra på bilen, har 3 Gear og reverse i min og syntes det er verd pengene. Hvordan dekk har du på bilen?
              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
              www.rc-utstyr.no

              Comment


              • #8
                Han som hadde bilen sette på nye felger å dekk til jeg kjøpte bilen http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._Hex_2pc_.html

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X