Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage x 4.6 (failsafe intelligent)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage x 4.6 (failsafe intelligent)

    Hei.
    Jeg har nettop montert failsafe på bilen. Men etter en liten stund med kjøring kunne jeg ikke gi gass ( mrn jeg kunne styre). Jeg måtte slå av bilen å slå på igjen. Da funket alt igjenn. Etter en stund skjedde det på nytt. Noen som vet hva som feiler?
    Last edited by lookatme; 20 January 2013, 19:09.

  • #2
    Nå etter en times kjøring ble clutch bell'en ødelagt ( kjører med metall spur gear ). Får å unngå dette har jeg tenkt å gire ned bilen, men skal jeg bruke mindre eller større clutch bell? (hvor mange tenner er det originalt?)

    Comment


    • #3
      Orginal dreving er vel 17 + 47, hva er galt med clutch bell? tenna?

      Fail safen kan slå inn hvis du har lite strøm på batteriene til servoene kan det være feilen?
      Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
      www.rc-utstyr.no

      Comment


      • #4
        Det er tenna ja. Har prøvd flere ganger å stille hjulene perfekt, men tror det har mye å si på kjøringen min.

        Batteriene er bare 3 dager gamle, men skal prøve med nye imorgen.

        Comment


        • #5
          du har kun kjøpt det store drevet i stål og satt på det?

          kjøp deg batteri pakke til og ha i bilen slik som dette: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=9049

          og en grei lader.
          Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
          www.rc-utstyr.no

          Comment


          • #6
            det bell drevet eroriginalt. spur geare er slik http://www.ebay.com/itm/HPI-RACING-S...item3a7d9bd7fa

            Comment


            • #7
              Sikker på at clutch bell passer i tenna på det spur drevet?

              Trur ikke du klarer og kjøre det i stykker hvis det passer og er justert riktig.
              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
              www.rc-utstyr.no

              Comment


              • #8
                hmm, ja du sier noe der. har du en anbefaling til hvilke drev jeg kan bruke?

                Comment


                • #9
                  77127 og 77107 bestilles i morgen

                  Comment


                  • #10
                    Kjører du med stål spur må du bytte clutch bell til de racingklokkene hpi har,Bruker du orginalt så kan du like godt kaste penga i dass...
                    .tf3 2speed,vintage hilux,big wig,hot shot, tamiya ascona 400,1/16sherman.ax10 lettere modda,nissan cup racer,tam tech porche.ogtb02d+menace21 bad boy.
                    1974 mod

                    Comment


                    • #11
                      Penger i dass er jeg vant med har penger nokk til st jeg overlever.....

                      Comment


                      • #12
                        Kanskje en stein kilte seg mellom spur og pinion, klarte å bøye mitt stålspur en gang med det.

                        Comment


                        • #13
                          Det var ingen stein.... Taggene rudt hele hjulet er likt
                          Attached Files

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X