Announcement

Collapse
No announcement yet.

center diff på big block reevo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • center diff på big block reevo

    hei, er det noen her som har erfaring med center diff på big block revo? eller vanlig revo? eg har en lrp z.28 spec 3 motor. og lurer på om eg vill klare og få ut nokk kraft på bakhjulene eller om det bare ender opp med at fremmhjulene spinner.

  • #2
    Fast Lane Machine har aluminiums-hus til Revo, og vanlig Revo har vel samme diff som i Slash? I allefall en slik som sitter i min Slash.

    Så med riktig diffolje så har du ihvertfall hus som burde holde med disse.
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Har du aluminiums senterdiff i Slash? Aldri lest/hørt om. Den originale med plasthus som følger med Ultimate-utgaven smelter bare ved lageret. Driver uansett ikke med banekjøring så for meg gjør det egentlig ingenting å kjøre med fast aksling.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

      Comment


      • #4
        er det samme huset til center diffen som til bak og fram diffene?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Odd-M View Post
          Har du aluminiums senterdiff i Slash? Aldri lest/hørt om. Den originale med plasthus som følger med Ultimate-utgaven smelter bare ved lageret. Driver uansett ikke med banekjøring så for meg gjør det egentlig ingenting å kjøre med fast aksling.
          Du får alu-differ til front/ rear og senter diff til slash 4x4, dette er front/ rear:

          Click image for larger version

Name:	Slash 4x4 - FLM - F-R Diff.jpg
Views:	1
Size:	47.8 KB
ID:	781556

          FLM har disse, men jeg vet ikke om du får kjøpt direkte fra de, før måtte jeg kjøpe disse via forhandlere de hadde på siden sin.
          Her er link til Slash 4x4 deler.


          Originally posted by revo pivo .26 max View Post
          er det samme huset til center diffen som til bak og fram diffene?
          Senter-diff er IKKE den samme som foran og bak, men de foran og bak er like.
          Jeg vet når bestiller originale, plastikk diff-hus til Slash så er dette det samme som til E-Revo, Delenummer: #5378, dette er samme delen for begge bilene.

          Men jeg vet ikke om dette passer til Big Block Revo. Men jeg linket til den siden ettersom de muligens har til din bil også.

          Disse gir-husene tåler hvertfall juling så det holder
          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

          Comment


          • #6
            takk skal du ha eg bruker e-revo differ så dette burde passe og center diffene er nok like

            Comment


            • #7
              Bare hyggelig, senter-diff burde være lik ja
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X