Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC i Oslo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da trur jeg heller du skal satse på asak på fetsund der er det bra
    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

    Comment


    • #62
      Gidder du linke meg kart på gulesider eller noe? Er ikke helt sikker på hvor Asak ligger.
      Øystein T. '79 - Heggedal, Asker
      Hyper 7 PBS - TR15 ST - RC18T

      Comment


      • #63
        The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

        Comment


        • #64
          Her er grustaket som vi kjører på : http://kart.gulesider.no/kart/index....lX=0&scrollY=0
          http://i6.photobucket.com/albums/y20...g/savagesk.gif

          Comment


          • #65
            Kjøring

            Etter en lang pause, er Kjærra oppe å triller (Takk til s0und med dremmel mm. (Mangler en deler lager en de selv.))
            Poenget er at jeg er klar for treff et sted vest i byen f.eks på slemdal, evt Ris.
            -R. Aaserud -77/Oslo/Ullern-
            Selger Dominator Extreme Strikkmotor Futaba 3PK PM meg

            Comment


            • #66
              Tenkte å blåse liv i denne gamle tråden igjen og ta opp Kjøring både i Oslo og i Bærum hvor jeg nå bor. Er det interesse blan MT førere der ute? Jeg har med kaffe s¨f¨r vi siklet og kjørt med doningene.
              M. J. Hagen 1976
              E-Revo | Savage Octane

              Comment


              • #67
                Originally posted by s0und View Post
                Tenkte å blåse liv i denne gamle tråden igjen og ta opp Kjøring både i Oslo og i Bærum hvor jeg nå bor. Er det interesse blan MT førere der ute? Jeg har med kaffe s¨f¨r vi siklet og kjørt med doningene.
                Høres bra ut! Vet ikke om OR 1:8 banen er åpen etter dugnaden torsdag, anybody?
                "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                Comment


                • #68
                  nå kjører jeg Savage og tenkte ikke sp mye på banekjøring for min del Det er jo uansett hyggelig å vite når folk drar på banen også, så for all del post her når dere har planlagt å kjøre.
                  M. J. Hagen 1976
                  E-Revo | Savage Octane

                  Comment


                  • #69
                    Er det noe liv/interesse her om dagen? (Selvom siste innlegg var i 07 ) Hadde vært gøy å kjøre flere sammen.
                    Mvh Tobias

                    Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X