Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppfrisket Mad Armour

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppfrisket Mad Armour

    Nytt karosseri, blått med gun metal grey-skjørt, og en bedliner av Kydex (kuttet for kjøletoppen ble ikke bra, så jeg improviserte litt.):

    Ble litt skuffet først, blåfarge på den grå delen og greier, så leste jeg på den hvite etiketten på taket. Beskyttelsesfilm....


    Hadde glemt hvor tilfredsstillende det er å ta av beskyttelsesfilmen på karosseriet. Selv en halvbra jobb ser fantastisk ut, ihvertfall på litt avstand

    Attached Files
    Last edited by oih; 10 April 2015, 15:55.
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

  • #2
    Installert en billig digital radio også. Samt Failsafe fra Biltema (!). Synes den ble tøff.
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

    Comment


    • #3
      Så kul ut den!

      Er bilen helt standard ellers?
      Mvh Tobias

      Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

      Comment


      • #4
        Byttet kjøletoppen med en ny. Gamle var skrubbet opp etter rundkast. Var opprinnelig oransje, tror jeg. Bilen har stått en stund, men i dag fikk jeg lakkert skjørtene og satt i radio. Nå må jeg bare få kjørt litt. Liker denne bilen. Stive akslinger og kjededrift, samt 2 (3?)-trinns automatkasse.
        Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

        Comment


        • #5
          Ok

          Har selv en Kyosho Mad Force Pro, og en eldre Mad Force som delebil. Planen er å få Pro'en i strøken tilstand. Har 3 motorer og mye deler, så nå trenger jeg bare tid.
          Mvh Tobias

          Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

          Comment


          • #6
            Tid... skulle hatt en tidsmaskin. Ikke for å reise i tid, men for å produsere tid.
            Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

            Comment


            • #7
              Den kan jeg godt låne litt
              Mvh Tobias

              Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X