Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bane i Mjøndalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bane i Mjøndalen?

    Hei, jeg har hørt at det ligger en bra bane i utkanten av mjøndalen ett sted!? gjør det det? og evnt. hvor i mjøndalen ligger dette?
    hadde vært flott å fått sett på denne banen i såfall!
    Jørn Thomas kristiansen
    17 år 17/05/1989
    krokstadelva/drammen
    nylig startet med RC
    eier av Thunder Tiger SSK V2

  • #2
    heisann!

    Den banen i Mjøndalen er desverre stengt p.g.a en nabo.

    Men i Hof har vi en knallbra bane, den er det absolutt vært å sjekke ut.

    Sjekk www.hmbk.no

    €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

    Comment


    • #3
      Kjører videre på denne tråden...
      Noen som vet om en bane i eller nærheten av Mjøndalen?
      Evt. bra plasser å kjøre?
      Pleier å stå nede ved Plantasjen/Biltema- men når man har buggy- så er det greit å kjøre litt off road også. (Uten å plage vettet av naboer...)
      Nanda Swift II

      Comment


      • #4
        oppe i et steinbrudd oppafor åkerbråtan , ligger det en liten offroadbane. helt innerst inne i steinbruddet

        Comment


        • #5
          Originally posted by Martinsen View Post
          oppe i et steinbrudd oppafor åkerbråtan , ligger det en liten offroadbane. helt innerst inne i steinbruddet
          Vi har laget en liten bane i steinbruddet rett nedenfor Åsendammen.
          Er det langt unna dere driver på eller?
          Nanda Swift II

          Comment


          • #6
            Nei ikke så veldig langt har du msn? så kan jeg sende et kart på hvor banen ligger

            Comment


            • #7
              Kjenner ikke alle disse lokale navnene men i sandtaket på gamleveien mot Drammen er det også tidvis stor aktivitet. Venstre del av sandtaket når du kommer fra Mjøndalen, lengst ned i sandtaket.
              REVO 3.3 - SLAYER 3.3 - 4-TEC 3.3 - Null peiling

              Comment


              • #8
                Originally posted by runeMa View Post
                Vi har laget en liten bane i steinbruddet rett nedenfor Åsendammen.
                Er det langt unna dere driver på eller?
                Hmmm, dette var jo interessant
                Bor i Åsen, og mangler et sted å kjøre.
                Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                Comment


                • #9
                  Originally posted by BånnGass View Post
                  Hmmm, dette var jo interessant
                  Bor i Åsen, og mangler et sted å kjøre.
                  Heisann, bor i Åsen jeg også.
                  Vi er to naboer som har startet å kjøre og har holdt på et par måneder.
                  Dersom pent vær i helga, så blir det noen runder i steinbruddet nedenfor åsendammen.
                  Nanda Swift II

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by runeMa View Post
                    Heisann, bor i Åsen jeg også.
                    Vi er to naboer som har startet å kjøre og har holdt på et par måneder.
                    Dersom pent vær i helga, så blir det noen runder i steinbruddet nedenfor åsendammen.

                    Jeg og en kamerat skal kjøre dær i helga (lørdag og søndag)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Martinsen View Post
                      Jeg og en kamerat skal kjøre dær i helga (lørdag og søndag)
                      Er ikke noe særlig å kjøre i steinbruddet når det er vått...
                      (Er visst et gammelt kalkbrudd, og ingenting er så j... å kjøre i som våt kalk...) Fillerister bilene og blokkerer alle drev og hjul. Blir nesten som sement når det setter seg fast i bilen...
                      Nanda Swift II

                      Comment


                      • #12
                        Hær er banene først den i åsen også den som ligger oppafor åkerbråtan i steibruddet dær
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Banen nedenfor Åsendammen, er det inn ved veien til golfbanen?
                          Åkerbråtan er jeg ikke helt sikker på hvor er,men er det som ligger litt lengre ned i åsen? I nærheten av korpeveien eller noe sånt?
                          Hadde vært moro om det var muligheter for litt kjøring i nærmiljøet
                          Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                          Comment


                          • #14
                            Her er kart og beliggenhet bilder av banene har jeg postet lengre bak i tråden.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              bilde av banen tatt i helga

                              vi lagde et altæenativ spor med kupert svin i helga
                              Attached Files

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X