Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøring i nittedal, leirsund, skedsmo, lillestrøm++

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøring i nittedal, leirsund, skedsmo, lillestrøm++

    Heisann folkens!!

    Noen kjører i disse traktene og er int. i å treffes?
    Øyvind Koller, 1989

    Savage, Picco .27 pluss en masse options!

  • #2
    Det er MANGE som kjører i de områdene du nevner.

    Er du klar over at du har en flott bane på Hellerudsletta du kan få kjøre på? Lørenskog Modellbilklubb bygget i fjor en bane for MonsterTruck/Off Road på Exporama-senteret. Den ligger ved hovedinngangen til senteret, helt på toppen av jordet.

    Der treffer du mange andre - så det er bare å ta med deg utstyret og kjøre der Kanskje ikke 100% kjøreklart etter vinteren, men forsøke kan du sikkert gjøre.

    Meld deg gjerne også inn i klubben - se www.lmbk.no for mer informasjon

    Comment


    • #3
      Re: Kjøring i nittedal, leirsund, skedsmo, lillestrøm++

      Originally posted by Koller
      Heisann folkens!!

      Noen kjører i disse traktene og er int. i å treffes?
      jeg kjører i skedsmo-området og på hellerudsletta, virker gøy å treffe flere som driver med det samme
      Mvh
      Kenneth Myhre -90 mod
      Savage 3.5

      Comment


      • #4
        Er det noe bra grustak i nittedal? Størrelse er ikke så utrolig nøye bare det er et par hauger og sånt.
        M. J. Hagen 1976
        E-Revo | Savage Octane

        Comment


        • #5
          Det som kan anbefalles er grustaket på Asak. Det ligger langs etter gamle rovenveien i fetsund .
          http://i6.photobucket.com/albums/y20...g/savagesk.gif

          Comment


          • #6
            det ligger et sandtak på gamle veien ikke langt i fra nittedal kirke.

            banenen på Hellerud sletta som Bent nevner er jo også en mulighet.

            som Bent tier er den ikke helt kjøreklar etetr vintern men det er ikke mye om å gjøre. det skal være dugnad i helg så det kan være m,ulgi å køre til uka.
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

            Comment


            • #7
              På skedsmokorset er det et ganske stort sandtak som er _utrolig_bra å kjøre i! Har selv og gjort det og er stor fornøy, det er maaange hauger der og mye oppoverbakke:!
              Mvh
              Kenneth Myhre -90 mod
              Savage 3.5

              Comment


              • #8
                Ja jeg skal reise opp dit nå snart sammen med noen folk. Nittedal er noe nærmere meg, og jeg har vært der lite.
                M. J. Hagen 1976
                E-Revo | Savage Octane

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bent
                  Det er MANGE som kjører i de områdene du nevner.

                  Er du klar over at du har en flott bane på Hellerudsletta du kan få kjøre på? Lørenskog Modellbilklubb bygget i fjor en bane for MonsterTruck/Off Road på Exporama-senteret. Den ligger ved hovedinngangen til senteret, helt på toppen av jordet.

                  Der treffer du mange andre - så det er bare å ta med deg utstyret og kjøre der Kanskje ikke 100% kjøreklart etter vinteren, men forsøke kan du sikkert gjøre.

                  Meld deg gjerne også inn i klubben - se www.lmbk.no for mer informasjon
                  Er vel medlem der!
                  Øyvind Koller, 1989

                  Savage, Picco .27 pluss en masse options!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dOmx
                    Ja jeg skal reise opp dit nå snart sammen med noen folk. Nittedal er noe nærmere meg, og jeg har vært der lite.
                    Hvor var det du skulle kjøre? Send meg gjerne en mail på kenneth.myhre@gmail.com så jeg slipper å kjøre alene Blir gjerne med å kjøre med noen folk
                    Mvh
                    Kenneth Myhre -90 mod
                    Savage 3.5

                    Comment


                    • #11
                      Stille på denne tråden nå, men jeg har børstet støv av den steinalderen TNX'en og fått tak i en Nutech Thunderbolt 3. Er sugen på å finne noen artige sandtak eller områder hvor man kan kjøre uten å bli jaget av eier.
                      Noen nye tips om områder som er passende i Nittedal/ Skedsmoområdet?

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X