Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinge til hellfire..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinge til hellfire..

    Jeg har hellfire RTR og trenger et nytt karosseri, helst ulakkert. Men finner kun ulakkerte karosseri til hellfire SS... Får man kjøpt vingefeste og vinge løst? Og passer dette på RTR bilen? Har leita en del, uten hell...
    Bare fly foreløpig...

  • #2
    Bruker Hellfire RTR annet karroseri enn Hellfire SS?
    SS blir vell ikke solgt mer?
    Sigve Smolan 93
    Trondheim/Skaun! SideWinder 25%
    Kjører Savage XL 5.9 snart. Solgt Savage 3,5

    Comment


    • #3
      Tror det her kan passe: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=85513 og http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=85522 :grin: Fant denne og : http://www.hpieurope.com/piw.php?partNo=87520&lang=en
      Hammerfest & Omegn RC-klubb www.hammerfestmbk.net
      Diverse biler, båter og fly....

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sigves View Post
        Bruker Hellfire RTR annet karroseri enn Hellfire SS?
        SS blir vell ikke solgt mer?
        RTR har en liten "rett opp spoiler" i karosseriet, mens SS har vinge... Fant vingesett hos elefun nå, men lurer på om dette passer på RTR bilen... Her ser du forskjellen:
        Attached Files
        Bare fly foreløpig...

        Comment


        • #5

          Det er settet i den siste linken som de har på elefun. Feste og vinge i ett sett... Men hadde vært greit å vite om d passer før jeg bestiller :wink:
          Bare fly foreløpig...

          Comment


          • #6
            Står nederst på siden til HPI.

            This part fits the following kits
            Fits Kit:
            Standard Part Hellfire SS
            Option Part Accessory Hellfire RTR
            Patrick Mørk
            Mustit Rc 2012
            Team Associated Rc 8.2 - Byron - Savox - Jconsepts - RB

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nitrouss View Post
              Jeg har hellfire RTR og trenger et nytt karosseri, helst ulakkert. Men finner kun ulakkerte karosseri til hellfire SS... Får man kjøpt vingefeste og vinge løst? Og passer dette på RTR bilen? Har leita en del, uten hell...


              vingen med vinge fester passer rett på bilen men du må lage to hakk i orginal karroseriet.. dette er noe du får kjøpt.. hadde dette på min hellfire..
              Remi Nilsen 78 mod.. mcd baja 1000!!!!

              Comment


              • #8
                Takk for alle svar
                Kommer nok til å kjøpe ss karosseriet, da jeg ikke har funnet andre som er blanke...
                Bare fly foreløpig...

                Comment


                • #9
                  Vil tro at en vinge fort kommer til å fly sin vei... Tenk om du velter?
                  1:1 biler - 99mod Lexus SC400
                  Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

                  Comment


                  • #10
                    Hei,

                    Jeg har en SS, og den vingen tåler mye juling. Anbefaler den på det sterkeste, og den passer rett på RTR, så lenge du har med feste. Se instruksjonsboka (i pdf format) til SS på HPI's hjemmesider, så får du et mye bedre intrykk av montering osv.
                    Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X