Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med Kyosho DST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med Kyosho DST

    Hei,

    Har problemer med min kyosho dst...
    Bilen går fint hele tiden, men hvis jeg har kjørt en stund, så bremser jeg og lar den gå litt uten å gasse.... Da vil ikke gass-servoen virke og sving servoen virker veldig dårlig... Da må jeg stoppe motoren og skru av og på bilen for at det skal virke....
    Noen som vet hva dette kan vere???

  • #2
    hmm.. sjekka batteriene?? evt har du noen failsafe på bilen?? kjører du med firstprice batterier nå på vintern funker de dårli :/
    Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

    Comment


    • #3
      Originally posted by joakimoyjord View Post
      hmm.. sjekka batteriene?? evt har du noen failsafe på bilen?? kjører du med firstprice batterier nå på vintern funker de dårli :/
      Har failsafe... Har prøvd en del batterier også...

      Comment


      • #4
        da kan det være noe med failsafen som kødder det till. er det innebygget failsafe. ellers kan du jo prøve uten den å se om det bi noe forskjell da.. hadde planer om å kjøpe meg en dst.. men skal se om det blir til sommeren : D er det en bil du anbefaler eller??
        Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

        Comment


        • #5
          Originally posted by joakimoyjord View Post
          da kan det være noe med failsafen som kødder det till. er det innebygget failsafe. ellers kan du jo prøve uten den å se om det bi noe forskjell da.. hadde planer om å kjøpe meg en dst.. men skal se om det blir til sommeren : D er det en bil du anbefaler eller??
          Absolutt. Eneste problem er at det kommer lett stein i felgene så du må trykke de ut, men du kan jo kjøpe andre felger

          Rart om det er noe med failsafen... fikk kyosho til å montere den på...

          Comment


          • #6
            ja.. men det er det med fukt åsånt på vinter som kan lag de rareste problemene da : /
            Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

            Comment


            • #7
              Originally posted by joakimoyjord View Post
              ja.. men det er det med fukt åsånt på vinter som kan lag de rareste problemene da : /
              Det er sant... Skal prøve å koble av failsafen i morra...

              Comment


              • #8
                good! håper det funker da
                Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by joakimoyjord View Post
                  good! håper det funker da
                  Hmmmm... Hjalp ikke å koble av failsafen.... Ikke bytte batterier heller... Skjønner ikke det...
                  Noen som har andre forslag...?

                  Comment


                  • #10
                    servoene? har hatt problem med en av styreservoene mine. jeg kunne styre forst, men naar jeg stoppet og skulle styre igjen hadde svingingen hengt seg opp. men viss jeg ga servoen en liten dytt saa funket den igjen helt til jeg stoppet aa svinge og lot den staa litt. dagen etter paa funket den helt fint
                    Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                    Sandnes Osteopati Senter
                    http://www.osteopaten.info/index.html

                    Comment


                    • #11
                      Har du de originale servoene? Har samme bil Eller det er en DBX da men de er like=)

                      Comment


                      • #12
                        nei, har ikke noen av bilene, har en fw-05r og det var ikke original servoer. kommer bare med forslag:P
                        Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                        Sandnes Osteopati Senter
                        http://www.osteopaten.info/index.html

                        Comment


                        • #13
                          Det kan godt være servoen siden min vtx var helt mongo på styringen. Jeg startet den og kjørte men når jeg kom på høyt turtall så svingte servoen til håyre alltid, så jeg skiftet servo og den fyngerer nå.

                          Comment


                          • #14
                            Det var jo bra!
                            Tim Dongelmans, KleppRC Club, TRF416/Speed Passion
                            Sandnes Osteopati Senter
                            http://www.osteopaten.info/index.html

                            Comment


                            • #15
                              heihei

                              hei eg kan hjelpa deg det sama har skjedd med meg med servo en vis han har blit våte. vis det har komt van i servoen så vil servoen reagera akkurat sånt.så det du må gjør e og ta 1 hår fønar vis du har og føna heile motoren ta hårfønaren narmast mulig motoren også må du prøva å kjøra minst mulig i regne når du har gjort detta tørka han så skrur du på srvoe en bare gjør det på bade eller noe sånr men du trenge ikke å starta an bare tryk på kontrolen og se om an reagere skikeligt ite det. vis han gjør det så tar du han med deg utt og prøve. det hade vært fint med ein til bake melding

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X