Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho DST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho DST

    hei!

    den lokale butikken har tilbud på Kyosho DST. jeg har ørten elektrobiler, og kunne godt tenke meg en nitro stadium truck, så jeg lurer på hvordan DST'en egentlig er. den ser morsom ut å kjøre, og virker høvelig sprek. hva er egentlig toppfarten på denne originalt, og er det noen gode tips og triks for å tune den litt?

    mvh Marius
    TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

  • #2
    Jeg har ikke prøvd denne bilen selv, men har hørt at den ikke er bra. Har sett flere tråder om denne (og DBX) på forumet, hvis du leter litt så finner du de nok
    Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
    Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

    Comment


    • #3
      jeg har prøvd å søke nå, uten noe særlig hell. ikke bra = går fort i stykker?
      TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

      Comment


      • #4
        disregard. fant litt om det nå
        TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

        Comment


        • #5
          Jeg har en dst og synes det er en veldig bra bil til den prisen jeg betalte. Fikk den til 2500kr på tilbud. Det eneste som er litt dumt er at når du kjører på grus henger felgene seg litt opp. Men på gress og asfalt og sand ol funker den veldig bra. Kvikk i aksen og bra toppfart som er på ca. 70.
          Hva koster den på tilbud?
          HPI Baja 5B v2

          Comment


          • #6
            kult! det var det jeg ville høre de selger den til 2200,- som ReadySet, så trenger bare gløder og fuel i tillegg. tenkte å dra bort og kjøpe meg en etterpå. felgproblematikken kan jeg løse ved å slenge på noen tamiya-felger/dekk fra Blackfoot'en min
            TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

            Comment


            • #7
              Har du fått kjøpt den nå?
              HPI Baja 5B v2

              Comment


              • #8
                nei, det kokte faenmeg bort! la om til sommerdekk og vaska bilen + litt småservice, og da flyr tiden... BUT I WILL GET IT! skal si fra umiddelbart når den er i hus
                TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

                Comment


                • #9
                  Felgproblemet kan også løses med å sette på GRP felger eller sette på en adapter med # TRW106 da passer 1/8 hjul og det er ganske kult
                  HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                  Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                  Comment


                  • #10
                    Takk for tipset Hvis jeg greier og spare opp litt penger nå tror jeg at jeg skal kjøpe det
                    HPI Baja 5B v2

                    Comment


                    • #11
                      cool! gleder meg på sikt selv
                      TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

                      Comment


                      • #12
                        ja. nå har jeg den skal nok ut og kjøre inn litt i morgen hvis været er brukbart
                        TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

                        Comment


                        • #13
                          Det er bra
                          HPI Baja 5B v2

                          Comment


                          • #14
                            syns forøvrig det var noe voldsomt med toe-out på bilen rett ut av esken, det kan vel ikke være gunstig å kjøre med?
                            TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

                            Comment


                            • #15
                              Jeg og merket det og bjunte nesten og lure på om det var en produksjonsfeil Men når jeg kjørte den merket jeg ikke noe til det. Og jeg har en venn som har en byggy som har mye mer en på dst`en men den og funker så jeg tror ikke det er noe og bekymre seg over
                              HPI Baja 5B v2

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X