Announcement

Collapse
No announcement yet.

Race motor til truggy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Race motor til truggy?

    Hei,

    Har fudert litt på å begyne å kjøre løp, 1/8 Truggy, men først må jeg skaffe en anstendig motor. Har hørt mye bra om Sirio S21 BK, og vurdert denne, men synes det er litt dyr... Ble av Kyoshobutikken i Oslo anbefalt en "GRP 28 Truggy", og den er jo ikke så ille på pris. Se link, motor med "alt".



    Har noen erfaring med disse motorene? eventuelt tips til andre? Hører flere som snakker positivt om Novarossi...

    Edit:
    Link til Sirio
    Last edited by Nazgarot; 3 June 2009, 23:07.
    Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...

  • #2
    Du trenger ikke .28, det holder lenge med en .21
    GRP'n er bra, men det blir vanskelig med deler siden GRP er nede for telling.
    Alle toppmodellene til de anerkjente motorene er svært bra.
    Jeg liker Novarossi svært godt, skulle jeg kjøpt motor til truggy ville jeg handlet meg en Toro Nero.
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • #3
      Er veldig mye bra motorer, er bare å velge og vrake. .28 er bare tull, det holder lenge med .21.
      Kjører selv OS Speed i min truggy, vurderer å prøve en vanlig V-spec.

      Comment


      • #4
        Ingen som har erfaring med "Sirio S21 BK evo 4"? Eller Sirio generelt?
        Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X