Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Du får jo HPI sine K4,6 motorer da. De er forholdsvis enkle å ha med å gjøre. Var med en jeg kjenner med sin Hellfire og det var ikke noe problem å få tunet den.
    1:1 biler - 99mod Lexus SC400
    Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

    Comment


    • #17
      Originally posted by njoy View Post
      Ingen problemer med motoren,motoren svarer på det du gjør med den,ikke fått noen stopp på den,holder tempen fint. har ikke fått kjørt mer en 3 liter fuel på den,men den kjennes fin ut,bra respons i komboen med mkII potta
      Joda, castern er fin den, men du får nok en bedre og like billig eller billigere hvis du går for Novarossi N21BF eller en nova p3xs. Kjør de sammen med en rimelig Dynamite 086 eller en JP2 pipe.
      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • #18
        Originally posted by casevac View Post
        Joda, castern er fin den, men du får nok en bedre og like billig eller billigere hvis du går for Novarossi N21BF eller en nova p3xs. Kjør de sammen med en rimelig Dynamite 086 eller en JP2 pipe.
        Nå har ikke jeg prøvd Novarosssi p3xs eller N21BF motoren,så kan ikke uttale meg
        Men Caster mk2 motoren er vel litt rimeligere enn begge de motorene,og sette på en billig pipe kan være dumt,jeg har prøvd ut 3 forskjellige piper på motoren,den første var Caster mkII potta til 399.- den fikk jeg ikke noe særlig liv i motoren med,satte på en OS 2060,da var motoren fin over hele registeret Byttet så til caster mkII Grenade pipa til 499.- merker ikke noe forskjell fra OS pipa.
        Så motor/pipe comboen er en fin kombo som fungerer godt,til en grei pris.
        Det er ihvertfall min mening
        www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
        CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
        +++

        Comment


        • #19
          Nova N21B09 (ny versjon av N21BF) koster 1695 kr fra www.minicar-racing.no eller 150$ i det store utland.
          Hvorfor er det dumt å sette på en rimelig pipe? Du har jo gjort det selv... uten å merke forskjell (O.S 2060 mot Caster MkII).
          En dynamite 086 passer på svært mange motorer som ikke er så sterke på topp, så har man en dynamite 053 og en 086 i samlinga så er man godt rustet til mange motorer (men de er ikke efra godkjent).
          Caster motoren er ikke verst, men jeg holder en knapp på Novarossi.
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • #20
            Nå mente jeg "billig" potte , MKII potta er en "billig" variant,men MKII Grenade er av en helt annen kvalitet og fungerte utmerket sammen med Grenade MKII motoren.(greit,os pipa er en helt annen prisklasse
            Disse andre pottene har jeg absolutt ingen erfaring med,så du har helt sikkert rett der
            Men utifra specs og pris på motorene+ egen erfaring,så holder jeg en knapp på Caster
            www.buggyshop.no TEAM BUGGYSHOP
            CASTER RACING ZX-1.5R&S10B SAVOX GO-Engines 4PK
            +++

            Comment


            • #21
              Siden jeg har begge, holder jeg en knapp på Nova
              MBX-6
              Slash 4x4 rtr
              - Midtskogen Raceway-

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X