Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motor til MT2 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor til MT2 ??

    Hei, har en HPI MT2 18ss som i lengre tid har stått uten motor nå og jeg vurderer å gå til innkjøp av ny motor.
    Noen som har noen tips til hvilken motor jeg burde gå for Vil ha en motor i samme size som ikke trenger noen større mod. for å få i bilen.
    Har vurdert HPI G3.0, men tenkte at der kanskje må være noe med mer power i der ute.
    Trenger seff ikke koste en liten formue heller da
    Dan Furnes
    Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

  • #2
    This is the LRPZ .18S Pro Sepc 2 nitro engine with pull starter. This engine will fit the GT with adapter #7603, or the NTC3 with adapter... LRP31801


    Er en fin motor
    CRC - 3Racing - Tamiya

    Comment


    • #3
      Savage 25 motoren skal visstnok gå an å trø nedi den bilen :P
      Da flytter den seg iaffal etterpå.
      1:1 biler - 99mod Lexus SC400
      Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

      Comment


      • #4
        Originally posted by HPI-Racing View Post
        Savage 25 motoren skal visstnok gå an å trø nedi den bilen :P
        Da flytter den seg iaffal etterpå.
        Har vurdert den muligheten, men blir ikke den litt tøff mot resten av drivlinja da?
        Dan Furnes
        Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

        Comment


        • #5
          Vil tro det ja. Men tenk så rått da! Det som evt kommer til å ryke hvis noe ryker er differensialen og muligens akslingene. Heldigvis er det mulig å få tak i forsterkede deler da
          1:1 biler - 99mod Lexus SC400
          Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

          Comment


          • #6
            Joda....men da kunne jeg like gjerne presse 4.6'n nedi da Det lar seg jo gjøre med litt modding....men vil ha noe som går rett i egentlig....
            Dan Furnes
            Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

            Comment


            • #7
              Hehe... 4,6 motoren ville nok rasert alt som har med drivverk å gjøre. Selv ikke Savagen min ville tålt den når bilen var helt original. Har selvfølgelig byttet alt til heavy duty, men fremdeles ryker ting av og til.

              Så om du skal ha en rå bil uten å traspe den helt, ville jeg gått for en ikke så altfor sjuk motor. Det er tross alt 1:10 bil det er snakk om og en motor som er rå i forhold til 1:8 klassen vil nok beyt mer skruing enn kjøring.
              1:1 biler - 99mod Lexus SC400
              Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

              Comment


              • #8
                OS cv-rx 18 bra motor
                kjører Smartech Traveller :P

                Comment


                • #9
                  Kan også nevne at RB har 18 motorer. Det er ganske syke motorer siden de egentlig er tunet for proff racing. De er kanskje litt dyre, men du skal lete en stund etter råere motorer.
                  1:1 biler - 99mod Lexus SC400
                  Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X