Announcement

Collapse
No announcement yet.

shumacher havoc problemer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • shumacher havoc problemer

    eg har altså en shumacker havoc, ganske god bil når den først går, men nå går den ikke uten å ha gløderen i.
    eg vet ikke ka det kan komme av, så eg spør noen som kanskje ha litt peil.

    eg har prøvd med to froskjellige glødeplugger(det skal jo egentlig ikke ha noe å si, siden det bare e en gløde plugg)
    bensinen vet eg funker, pga nylig testet med en annen rc bil.
    bensinen virket på bilen FØR, den begynte rote.
    stempel og sylinder er helt fin, ingen riper eller noe. så motoren er ikke kjært.
    justering osv. på forgasser er akkuratt som det skal være, og eg har kjørt motoren litt varm mens gløderen står i. men får ikke tenning, noe som tyder på komprisjons feil.

    eg vet eg mangler en lite skive som skal ligge mellom gløde plugg og motor topp. har det noe å si?

    og e det noen som vet kor eg får bestilt en g562(det som skal være på platen som skal stå på motoren, for å kunne drive motoren med en drill) og en g584(platen som skal stå på motoren der du starter)

    for det er to deler som er ødelagt. vil helst ha en norsk side, eller en side, der eg kan bestille på postoppkrav.

    tusen takk på forhånd

  • #2
    Kjøp ny plugg du,MED den lille kobberringen!
    Når man er for gammel til å være et dårlig eksempel, nøyer man seg med å gi gode råd.

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X