Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal kjøpe min første nitro bil! Trenger tips:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hmm... Den likte jeg godt veldig grei start pris på den også
    Takk for mye bra hjelp

    Comment


    • #32
      Har ett lite spørsmål til

      Hvordan er Buggy'ene i forrholød til Truggy'ene. Bortsett fra utseende osv :P
      Er det mer gøy med en truggy enn buggy?

      Comment


      • #33
        Truggy

        Originally posted by Martin1988 View Post
        Har ett lite spørsmål til

        Hvordan er Buggy'ene i forrholød til Truggy'ene. Bortsett fra utseende osv :P
        Er det mer gøy med en truggy enn buggy?
        Kommer vell ann på hva du mener med mer gøy..

        Jeg syntes det er mer gøy å kjøre på en bane,, enn å hoppe i sandtaket,, andre mener noe annet..

        Forskjellen er vel stort sett litt større hjul, høyere bakkeklaring og litt større motor(gjerne 28 ) og beregnet litt mere for herjing i gata osv.

        Men har gode kjøreegenskaper til å brukes på bane også....
        Last edited by Bompi; 23 November 2009, 18:32.
        Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

        sigpicTeam Elefun

        Comment


        • #34
          Den truggyen ser ihvertfall VELDIG bra ut! Det er et godt alternativ iforrhold til kyosho inferno og lignende, ihvertfall i pris! en inferno koster jo mer enn "full pakke" BD truggy. Med baterier fuel, rett og slett hele pakken!

          Sondre

          Comment


          • #35
            Truggy

            Originally posted by SondreV View Post
            Den truggyen ser ihvertfall VELDIG bra ut! Det er et godt alternativ iforrhold til kyosho inferno og lignende, ihvertfall i pris! en inferno koster jo mer enn "full pakke" BD truggy. Med baterier fuel, rett og slett hele pakken!

            Sondre
            Ja tror nok ikke den er dum med tanke på hva du får til prisen... Er god kvalitet på disse bilene også...
            Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

            sigpicTeam Elefun

            Comment


            • #36
              Originally posted by Bompi View Post
              Ja tror nok ikke den er dum med tanke på hva du får til prisen... Er god kvalitet på disse bilene også...
              Hoppa 2-3 meter høyt og klaska rett i brostein flere ganger med BD8 elektro-bilen igår, den overrasker stort med holdbarheten faktisk
              Martin Sørlie - 1985
              TLR - Absima - Spektrum
              Darkspeed Racing
              www.teamsmallsize.com

              Comment


              • #37
                bare ikkje ta pakked med jero fuel...

                har vert mang en diskusjoner på forumet om den, og jero taper som oftest...
                Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                Comment


                • #38
                  Nitro

                  Originally posted by crazycarboy View Post
                  bare ikkje ta pakked med jero fuel...

                  har vert mang en diskusjoner på forumet om den, og jero taper som oftest...
                  Nei da ville jeg heller valgt 30% nitroen som smallsize selger.... Knallgod den..
                  Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

                  sigpicTeam Elefun

                  Comment


                  • #39
                    Hva med en HPI TROPHY TRUGGY?
                    OLLI
                    HPI TROPHY TRUGGY
                    olegystad@hotmail.com

                    Comment


                    • #40
                      Jeg kan både anbefale BD8 og ikke anbefale det.

                      Anbefale:
                      Billig, fin og kjøre.

                      Ikke anbefale:
                      Har omtrent knekt en del hver gang jeg har vært ute og kjørt (kan hende at det fordi jeg ganske fersk og liker og kjøre litt hardt :P )
                      Vanskelig og få tak i deler fra det store internett, har ennå ikke funnet noen som leverer det. Nanda sin hjemmeside er ikke mye og skryte av.
                      Derfor kan det være lurt med mer kjente merker.

                      Hadde du spurt meg dette for 1 uke siden ville jeg ha anbefalt den på det varmeste.
                      Men var så heldig på Lørdag hele bak delen av chassiet bøyde seg.... Ikke spørr hvordan, jeg aner ikke hvordan det har skjedd. Siden jeg bare hoppet på et hjemme snekra hopp på et område med grus.

                      Så for pris og hygge anbefaler jeg denne bilen, dersom du ønsker og ha muligheten for finne andre leverandører av samme merke ville jeg valgt et annet merke.

                      Hadde jeg kunne skrudd tiden tilbake ville jeg heller valgt et annet merke for å bestille billigere deler fra internett.

                      edit:
                      lal, var litt gammel den tråden her. Beklager og dra den opp igjen.

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X