Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bytte motor inferno st us sport 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bytte motor inferno st us sport 2

    Hei!
    Vurdere å bytte ut den gxr28-sgen som står i bilen min til noe som er bedre.
    Noen som har noen tips om hva jeg bør gå for?
    Stemmer det at jeg må få tak i nytt motorfeste etc.for å skifte til en annen produsent?Hva må til for å bytte til feks.picco.28?Vil resten av bilen tåle den type motor?

  • #2
    ST'en tåler .28 motor fint men du treng ikkje meir en .21 motorer du kan se på er novarossi, RB-concept, Axe rossi, eller O.S., siro... finns mange. og om du ikkje har gjort det, så burde du oppgradere senterdiffen til titan da det plastdritet ikkje overlever lenge, og drivakslene fra senterdiffen til st-r'en sine, de tåler mye mer.

    har du den nyeste hvite st'en så tror eg det motorfeste som er på, holder, men det vet eg erlig talt ikkje har du ikkje den st'en, så må du kjøpe nytt motorfeste: http://kyosho.no/optionparts.aspx?Ar...ptTyp=OpChStat de to øverste er et eksempel.

    og så noen linker







    håper dette hjalp
    Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

    Comment


    • #3
      Hei!Tusen takk for tipsene,skal se om jeg finner deler

      Comment


      • #4
        Har byttet til fors 28 motor og er fornøyd med det (ca 1700 for motor)
        har også prøvd 21 grp buggi motor funka bra det også (ca 3500 for motor).
        Du trenger ikke skifte motorfeste.
        Last edited by kurt; 12 February 2010, 11:24. Reason: feil

        Comment


        • #5
          Har byttet motor til fors ikke beste motoren men bra nok og belli ca 1700 kr.
          orginal motoren var bare D

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X