Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mit rareste problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mit rareste problem

    Problemet er ganske lite men iriteranes. Det MÅ vera noe gale med batteri holdere. Pappa har akkurat loddet ledningane på igjen.. Og no er det helt sikkert et problem med det. For når eg var ute og kjørte tidelegare så ville ikkje elektronikken i bilen meir og motoren stoppet. Tok bilen inn og har latt den tørke på bade golvet. Har no funnet ut at det virke når ledningane ligger i visse posisjoner…. Er det ein måte og få dette fiksa på, sånn at det fungerar uansett?

    Hvkk
    Last edited by H.V.K.K; 31 January 2010, 18:39.
    Tidligere Biler:
    Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

  • #2
    Klipp av (en og en ledning), lodd på nytt, isoler. Vips (kanskje).
    Alternativ - nytt batteri
    MBX-6
    Slash 4x4 rtr
    - Midtskogen Raceway-

    Comment


    • #3
      Trur at eg går til innkjøp av ein oppladbar batteribakke...
      Hadde vert greit og hatt noe i mellom tiden siden eg ikkje er så mykje i byn.

      Hvkk
      Tidligere Biler:
      Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

      Comment


      • #4
        Ja, det er det eneste som duger. Så skal du se at det blir litt mer fart i servoene dine også.
        MBX-6
        Slash 4x4 rtr
        - Midtskogen Raceway-

        Comment


        • #5
          trur servoene må byttes også... Hadde eit stort problem med dei i fjor.. men dei funket etter dei ble tørket på bade gulvet. Men etter det har dei ikkje vert heilt tipp topp...

          Hvkk
          Tidligere Biler:
          Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

          Comment


          • #6
            var nettopp ute og kjørte.. stoppet i det motoren starta med en ulyd. Så går eg bort og ser på motoren. Då ser eg at eine skruen som holdar Manifold på plass har løys. Skrur den ut for å ta litt threadlock på den. Når eg har tørket av skruen litt så ser eg at gjengane frå Manifolden henger på den. Er det fleire som har hatt et slikt problem eller er det eg som er uheldig?
            Er det noe å gjøre for å fikse det?

            Hvkk
            Tidligere Biler:
            Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

            Comment


            • #7
              Problemet er løst fikk hjelp på Schumacher sitt forum.. Om det er flere som sliter med dette er det en produksjons feil.
              Tidligere Biler:
              Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X